Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ik vind van niet,maar Duitsland is wel genaaid door de scheids en de VAR.
Weet je dat heel zeker??en die heeft het druk in zijn shoarmatent.
Geeft niet; in de verschillende ouwehoer programma's zijn de "deskundigen" het ook vaak niet met elkaar eens.Ik vind van niet,
Nja, sprookje, dat was het ergens wel ja want sprookjes zijn niet echt. Men mag nog blij zijn dat ze met dat gepruts en de gunstige pool zo ver gekomen zijn. Ik ben geen voetballiefhebber maar had geenszins gedacht dat ze nog in de finale zouden komen, dus dat schijn ik goed ingeschat te hebben.Jammer, het sprookje is voorbij.
De spijker op zijn kop!Veel balverlies, veel tikkie terug tja dat is vragen om counters.
Die hoort niet op het veld thuis maar achter de koffiekar in de pauze...Memphis wordt dan misschien als goed voetballer gezien maar ik heb een spits nog nooit zo relaxed over een veld zien wandelen als hij de laatste wedstrijden deed....
Nee uit de EU, niet uit Europa, daar kunnen ze niet uit want dat is een werelddeel.Ze zijn bij de Brexit uit Europa gestapt...
Toch zijn ze al best wel een aardig eind afgedreven, nu is het een kwestie van de plug eruit trekken en af laten zinken..... dan is dat ook weer opgelost.Nee uit de EU, niet uit Europa, daar kunnen ze niet uit want dat is een werelddeel.