Goede Free Virusscanner!!

O

Oane

Dag Vrienden!!

Wie weet een goede virusscanner voor mij??
Liefst een gratis natuurlijk.
Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
De 1 is gratis en de andere kost soms 99 euro en ik vind 99 euro een boel geld als er ook nog goede zijn die niks kosten.

Bij voorbaat hartelijk dank: Oane!!

Over Avast is hier al veel gesproken, en volgens mij is dat 1 van de betere gratis scanners... ;)

Gogle er maar eens op of kijk hier maar eens.

Wat gedacht van de Panda, bvb titanium. Laatst een virus mee gededecteerd welke bij Norton lekker binnen geglipt was. B-J

AVG is ook gratis met auto update erin. Werkt gewoon goed! Panda is toch niet gratis?

Avast ben ik toch zeer tevreden over, deze houdt ook verdachte scripts op websites tegen. Ik vind avast een van de beste antivirus pakketten die niet zoveel van je systeembronnen opslokt als norton. Norton heeft voor mij afgedaan omdat deze mijn inziens veel vaker hiaten heeft m.b.t. het doorlaten van virussen.

________________Firefly_____________________

Ik gebruik zelf AVG omdat die aan mijn systeem het minste vertragingen geeft.
Andere goede gratis virusscanners zijn Avast, Antivir en Norman.

Panda is een van de beste, maar die is inderdaad niet gratis.

Heb AVG net geinstallerd en laten draaien. Naast MCAFee. Ik had toch nog 8 problemen.

Dat vind ik nogal wat als je een virusscanner heb waar je voor moet betalen.

;)
Nr.10

Ja, maarja, daar noem je ook wat op he. MacAfee... persoonlijk vind ik die al lang achterhaald door diverse andere virusscanners, zelfs Norton vind ik nog beter dan MA, en dat wil wat zeggen.:)

Maar die AVG is inderdaad echt goed.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan