Goede verkoper

@Roxmarie
een van de redens dat ik er zelf heen wil.
tot een eurotje of 10 kun je een gokje wagen op mp daar boven ga ik al spitten

Zo hoe het afliep....
Meneer beeft zich idd in de luren laten leggen.
Heeft min of meer excuses gemaakt en ben er heen gereden.
Toch ff vermeld dat ik aardig aangebrand was maar heb ding getest en gekocht voor het oorspronkelijk bedrag.

Kringloop is duurder geworden door de ( in mijn ogen onterecht) btw
Kringloop wordt gewoon als winkel gezien, bij mijn weten heeft daar altijd al b.t.w. op gezeten. Maar ook die mensen lopen op tegen verhoogde huur- en energiekosten dus ja dat wordt ook overal duurder.
Ook (uitzonderingen daargelaten) dat ze meer en meer de waarde van dingen weten en een kringloop meer als 2de hands winkel gaan uitbaten dan als echte kringloop zoals dat bedoeld was.

Die vicieuze cirkel is er altijd al geweest, dat gaat al van jongs af aan zo.

@Roxmarie die betaalomgeving van marktplaats is een wassen neus. Zo gauw er bericht komt dat het ontvangen is krijgt de ander zijn geld, ook al is het een lege doos.
Eerst was het als het verzonden was, laatst heb ik wat verzonden en toen moest ik toch wachten tot de ander aan gaf dat het ontvangen was of de T&T code later aan zou geven dat het afgeleverd was en dan iets later of zo.
Maar als ik je dus een lege doos stuur of met ongein er in dan heb je alsnog geen garanties, is altijd al zo geweest met dat soort tweedehands sites. Daarom ga ik er ook het liefst zelf heen.

@sat-ed In die situatie had ik zelfs 10 euro minder geboden vanwege de manier van handelen en de ergernis aan jouw kant. Hahaha... maar oke, verbaast me niets dat ie zich in de luren heeft laten leggen. Maar gelukkig heb je het nu toch aan de gewenste prijs.

• Leuk
Waarderingen: Dr.Z
In die situatie had ik zelfs 10 euro minder geboden vanwege de manier van handelen en de ergernis aan jouw kant. Hahaha... maar oke
130 is een nette prijs
kabels en toch een AB er bij incl batterijen
kreeg er nog een hobby beamer project bij.

nu nog een andere vraag
wie heeft er een id wat voor schakelaar voedings combo er op die print zit?
dacht dat die schakelaar los was maar zit in een behuizing met 3 soldeer lippen

130 is een nette prijs
Jazeker, maar daarom zei ik ook vanwege de manier van handelen en de ergernis. ;)

Nja, toch aardig dat ie dan dat hobby beamer project erbij heeft gedaan dat is da ook weer leuk.

V.w.b. dat technisch gebeuren dat weet Tech misschien wel.

wie heeft er een id wat voor schakelaar voedings combo er op die print zit?
dacht dat die schakelaar los was maar zit in een behuizing met 3 soldeer lippen
Schakelaar en 12V entry

Ik denk dat je hier misschien iets aan hebt ......
Anders moet ik even kijken, ik heb een sloop Duo4kSE liggen die bij mijn weten dezelfde schakelaar aan boord heeft.
Wat je ook kunt doen is de boel gewoon doorverbinden maar dat is lastig omdat de + intern blijft.
Je kunt zo meten wat de GND is, die moet je dus niet doorverbinden met de derde poot ;-)

Waarom denk je dat die schakelaar defect is?

Waarom denk je dat die schakelaar defect is?
Je doet hem uit met schakelaar en weer aan dan doen ze niks.
Haal je de voeding los en je rammelt de schakelaar heen en weer en dan voeding er op aan zetten en dan werken ze wel.
2 x vu ultimo 4k zelfde euvel.
Maar zag dat dat linkje van jou me al aardig in de goede richting duwde.
Heb ook al zitten denken om beide los te koppelen
Dus voeding dc jack en losse schakelaar
Desnoods vast in het achterpaneel

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan