Groot nieuws!!! Het is eindelijk gelukt!!!

Hoop alleen wel dat de storm niet doorgaat.
Zeker bang dat je een boom op je krijgt terwijl je ligt te :sex::sex:.

:biggrin: :biggrin: :biggrin: Multispeed

Hahahaha denk ik ook Multispeed, zeker met die scheve bomen die daar bij Boets in de tuin staan is die kans daarop ook best groot! :biggrin:

Hé Tijger waarom denk je dat die bomen zo scheef staan?

Je zet er een nimf tegen aan en :sex: :sex:

pssst vallen de laatste tijd wel veel bomen om hahahaha.

Boets.

Hahahaha... arme nimfen, dan moet je er nogal behoorlijk op los beuken om die bomen krom te krijgen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hé Pikkie,

Niet alle bomen gaan om of krom staan door er een nimf tegenaan te zetten hoor, soms komt het ook door een storm. Kijk nu b.v. eens naar het komende weekeinde, windkracht 9 ...... en Freggeltje komt. Ik kan je nu al vertellen dat maandag al mijn bomen krom staan of om zijn.

Boets,

Veel zullen er niet blijven staan idd. :biggrin:

vandaag heb je hier zeker geen werk aan de bomen , er zijn er een paar uitgewaaid :)

Hier ook, ik hoop maar dat de bosnimfen optijd naar een ander stekkie zijn gegaan, zodat ze niet onder een boom vallen.

Er is zo'n 100 vierkante meter plat gegaan... :biggrin:

@ Freggeltje,

Kan je nagaan, heb hier niet eens gestormd hé. Maar wel 100 meter bomen plat. Hahahaha

:sex: :sex: Er gaat toch niets boven een gezond bosleven. Pfhhhh denk wel dat ik vanavond vroeg in bed lig.

Boets.

Ja nou heb je eens moeten werken he. ;)

Maar afijn weer een stuk bos plat, en op naar een leuk stekkie...

Oh, plaats genoeg dan voor een tuinhuisje met een biljart en nog een zwembad erbij.:biggrin:

Is er nog een bosnimf gespot de laatste tijd?

Gr,

Bones.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan