@Maison: Ik wil de toets niet uitgeschakeld hebben, ik wil sneltoetsen uitgeschakeld hebben dus de integratie met de browser.
Als dat niet via windows kan, dan moet het via de boardsoftware of de webserver kunnen alleen kan ik niet vinden waar dat zit.
Ik ben namelijk ook op andere boards geweest die ook met vbulletin werken en daar bestaat dat probleem gewoonweg niet.
Het rare is dat ik me ook niet kan herinneren het voorheen ooit gehad te hebben. Of het moet een foutje zijn in een van de reklame of andere scriptjes die boven of onder de boardsoftware draaien momenteel.
Het switchen met de muis was al besproken, maar is al een bekend iets en was geen optie of oplossing voor mijn probleem helaas.
Beter opletten voordat ik op de backspace ga meppen is wel een optie alhoewel dat niet bepaald mijn favoriete optie is.
@Sjeffie, heel mooi, heb er eens naar gekeken. In feite zijn dat de Toegankelijkheids opties. Die zie je in windows 98 bijv. bij de windows setup ook, zo'n rolstoeltje wat je mee kunt installeren, is voor minder valide mensen.
Helaas daar ook geen optie gezien om het uit te schakelen.
Toch weer bedankt voor het meedenken mensen! Wie weet, vinden we het ooit wel.