GRRRR Backspace uitschakelen, hoe?

Mozilla for windows is ook een aardige browser...
Als je toch aan het testen bent...

Nee dank, Mozilla ken ik nog van Linux en die beviel me niet (Opera overigens ook niet), ik denk dat ik het toch maar bij IE houdt voorlopig.
In combinatie met fastbrowser als ik er aan denk om die op te starten.;)
Maar toch bedankt voor je tip.

Dit gebeurt als je de rechter shift toets 8 seconden ingedrukt hebt gehouden en o.k. geklikt hebt.
ben nu ff aan het klooien en krijg het grrretver niet meer uit.
Staat nu ook een groen klokje recht onder in de taakbalk, filtertoetsen.
Keertje vinkje filtertoetsen aan-toepassen en vinkje uit-toepassen en de rotzooi is gelukkig weer weg.

Mozilla beviel mij vroeger ook niet, maar nu werk ik alleen nog maar met Mozilla.

Popupkiller die fantastisch werkt, en de mogelijkheden om de IE favo's te importeren.
Misschien een ideetje om de nieuwste toch eens te testen?

Het enige "nadeel" dat ik kan vinden, is dat 1 op de 100 pagina's niet goed opent in Mozilla, dus dan pak ik IE weer ff uit de kast.
Meestal weet ik dan ineens ook weer waarom ik die popup killer zo prettig vindt.

In ieder geval succes ermee!

Samantha

@Sjeffie: sorry, kan er geen hout van snijden wat je nu bedoelt of waar je het over hebt.

@Samantha & Big_G: Nja.. misschien dat ik hem toch maar eens ga bekijken, weet niet, die fastbrowser heb ik er al weer afgekiept. Tenminste als die Mozilla niet te groot is en onder windows xp draait.

Popupkiller hebben vele browsers tegenwoordig ingebouwd, alleen die zeur van IE niet, maar ik heb een losse draaien en dus toch al geen last van popups.;)

@BT
Neem een schroevendraaier van stevig formaat [liefst plat];
steek hem vanaf de korte zijde van het toetsenbord stevig onder de toets;
onder het slaken van wat onvervalste krachttermen wordt nu het heft van de schroevendraaier naar de tafel gebracht.
Na deze handeling is de toets voorgoed van het toetsenbord verwijderd.

Nu ff serieus
de backspace maakt deel uit van de 101 toetsset en is bij windows software niet uit te schakelen. Als je met de muis switched gaat de tekst niet verloren.

Groet van Maison

@Blacktiger

Juist, Microsuf Internerd Exploder schiet effe zoveel pagina's terug als ik op de backspace geramd heb.

:) zat nog bij dit verhaal.

Gebeurt mezelf wel eens dat ik de (rechter) shift toets ingedrukt houdt terwijl ik ff naar iemand zit te luisteren of ff met me hoofd ergens anders zit.
Als je dit 8 seconden volhoudt krijg je een schermpje om de filtertoetsen in te schakelen, ik knal op enter en op dat moment zijn die filtertoetsen dus ingeschakeld en beginnen dus de verschijnselen die jij hierboven beschrijft.

@Maison: Ik wil de toets niet uitgeschakeld hebben, ik wil sneltoetsen uitgeschakeld hebben dus de integratie met de browser.
Als dat niet via windows kan, dan moet het via de boardsoftware of de webserver kunnen alleen kan ik niet vinden waar dat zit.
Ik ben namelijk ook op andere boards geweest die ook met vbulletin werken en daar bestaat dat probleem gewoonweg niet.

Het rare is dat ik me ook niet kan herinneren het voorheen ooit gehad te hebben. Of het moet een foutje zijn in een van de reklame of andere scriptjes die boven of onder de boardsoftware draaien momenteel.

Het switchen met de muis was al besproken, maar is al een bekend iets en was geen optie of oplossing voor mijn probleem helaas.
Beter opletten voordat ik op de backspace ga meppen is wel een optie alhoewel dat niet bepaald mijn favoriete optie is.:)

@Sjeffie, heel mooi, heb er eens naar gekeken. In feite zijn dat de Toegankelijkheids opties. Die zie je in windows 98 bijv. bij de windows setup ook, zo'n rolstoeltje wat je mee kunt installeren, is voor minder valide mensen.
Helaas daar ook geen optie gezien om het uit te schakelen.

Toch weer bedankt voor het meedenken mensen! Wie weet, vinden we het ooit wel.:)

Ik weet niet of je de oplossing al gevonden hebt, Black tiger, maar ik heb sinds gisteren weer iets bijgeleerd wat wellicht voor jou toch nog een nuttige tip is.

Nou weet ik dus niet wat jij allemaal doet terwijl jij berichten aan het typen bent, maar ik had het gisteren ook nog al druk met typen op mijn pc en intussen internetten, downloaden, instaleren, verwijderen en ga zo maar door.

Hoeveel programma's dat ik toen op een gegeven moment open had staan weet ik niet meer maar de boel begon al vandege te rammelen!

Nou wil het feit dat ik aan het typen was in kladblok, en intussen was ik de bovenstaande dingen ook aan het doen, en weet je wat nou het geval was?

Iedere keer als ik weer iets anders gedaan had en weer terug ging naar de kladblok, stond de cursor nog mooi op zijn plaats te knipperen.

Nou zul jij het misschien wel omslachtig vinden welke tip ik aan jou wil geven, maar ik doe het toch!

Het enige wat je volgens mij kunt doen om de backspace te laten staan waar hij moet blijven is een programma te gebruiken om je bericht te typen waarmee je niet online bent, zoals bijvoorbeeld je kladblok of bijvoorbeeld word....

Als je dan klaar bent met je bericht dan gewoon even knippen en plakken in het veld waar jij jou bericht wil plaatsen en dan ben je er.

Kijk maar wat je er mee doet, ik zelf gebruik het op deze manier regelmatig.

Succes.

Thanks, maar die tip was geloof ik ook al eens gegeven in de thread. Dat kost me echter teveel tijd. De laatste weken heb ik er geen last meer van gehad van dat backspace geneuzel dus proberen we het gewoon zo op deze manier verder zoals ik nu bezig ben, maar toch in elk geval bedankt dat je aan me gedacht hebt!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan