Het probleem is de politieke ellende en de boeven aldaar zit bij sommigen hoog
bedoelde meer wat dus WEL met dit topic te maken heeft dat er een zeer grote groep mensen is die geen andere uitweg meer zien dan het illegale pad te gaan bewandelen omdat deze groep dusdanig in het nauw gedreven is door regeltjes en wetjes en o.a geld zorgen
daarbij mee genomen dat onze politie voertuigen rammelen of stil staan door de jaren bezuinigen en men dus niet raar moet gaan staan kijken als men aangifte wil doen dat dit NIET meer mogelijk is want het heeft geen prioriteit.
daaruit voortvloeiende begrijp ik de opmerkingen in meerdere postings aangezien ik het in de context lees van de bewuste opmerking dan wel de gene waar op gereageerd wordt.
dat er dan mensen zijn die iets niet goed lezen, dan wel verkeerd lezen dat kan
kan ook zijn dat men het leest zoals men het lezen wil
ik denk te begrijpen waarom in dit geval de aanval is ingezet en heb met hem te doen.
heb een latere post gelezen en ik vind het vervelend te lezen dat je verdeeld over 3 plaatsen deze dagen door moet.
wees blij dat je nog contact hebt.
dat kan namelijk ook anders lopen weet ik uit ervaring.
recapitulerend
topic is geopend met de titel: het begint hier nu ook
de eerste regel van de topic starter is: deze week s'nachts op diverse plaatsen in gebroken.
vervolgens gaat het richting de camera's
dan gaat het naar mijn mening
over inbraak diefstal enz en wat daar tegen te doen
ik denk dus als je de prikkel weg haalt dat je het gevolg ook niet hoeft aan te pakken.
snap ook dat men camera's gaat plaatsen of bouwlampen met bewegings sensor
begrijp terdege waarom men buks, blokje lood,stuk hout, sticks of een gele taxi er bij worden gehaald.
maar goed
hier over na denkend
er zullen mensen zijn die me een eikel vinden ..
zelfde
ik zeg ff Tjeu