- Waarderingsscore
- 617
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 55
Zoals jullie weten staat en valt een muziekstuk bij het gebruik van kwalitatief goede luidsprekers en ik ben benieuwd of er meer liefhebbers zijn van high-end systemen.
Ik ben namelijk van plan om een leuke set luidsprekers aan te schaffen en vroeg mij af wie tips heeft voor mijn keuze.
Natuurlijk is geluid persoonlijk, maar tips zijn welkom.
Wat ik op het oog heb zijn deze:
Dali Rubicon 8c.
Actieve luidsprekers met de bijbehorende soundhub, waar ik wat minder van gecharmeerd ben, maar als opstap prima voldoet.
Tevens de volgende luidsprekers:
Paradigm 700f.
Deze zijn passief en daar moet dan weer een bijpassende versterker voor worden gevonden en wat ook weer een hele opgave is.
Immers, de ene versterker, hoe geavanceerd ook, is de andere niet en het moet maar net matchen met de luidsprekers.
Meer liefhebbers? Tips? Iemand?
Ik ben namelijk van plan om een leuke set luidsprekers aan te schaffen en vroeg mij af wie tips heeft voor mijn keuze.
Natuurlijk is geluid persoonlijk, maar tips zijn welkom.
Wat ik op het oog heb zijn deze:
Dali Rubicon 8c.
Actieve luidsprekers met de bijbehorende soundhub, waar ik wat minder van gecharmeerd ben, maar als opstap prima voldoet.
Tevens de volgende luidsprekers:
Paradigm 700f.
Deze zijn passief en daar moet dan weer een bijpassende versterker voor worden gevonden en wat ook weer een hele opgave is.
Immers, de ene versterker, hoe geavanceerd ook, is de andere niet en het moet maar net matchen met de luidsprekers.
Meer liefhebbers? Tips? Iemand?
Laatst bewerkt door een moderator: