Ik heb het misschien al eens geschreven hier, en er mijn vragen over gesteld, maar ik geloof niet meer dat het aan mij ligt.
Wat niet??? Die internetverbinding die iedere keer gek doet sinds een maand of...?
Alles al gedaan wat mijn provider Ziggo mij aanraadt te doen, maar niks helpt, om de zoveel tijd werkt er iets niet naar behoren!
Dan weer de stream van Caramba, dan weer Facebook die weigert naar beneden te scrollen, of af te melden als we af willen melden, en ja, de Dream/clonebox loopt soms voor geen meter! ( ik doe er een beetje stout mee, maar dat is nu niet terzake... )
In de meterkast, alles al vervangen, kabels/pluggen/adapters/modems... Na weer een advies alles rechtstreeks aan de modem, of is het nou het modem, zeg het maar BT?
Heel het weekend weer aan het kutten geweest met een brakke verbinding, en diverse malen de stroom van het modem en switch en breedbandversterker, maar behalve een aantal websites ging de boel goed...
Facebook, en zoek akties via Google gingen voor geen meter!
Maar omdat er 1 of andere Matrix op zoek was naar een cd van ene Ivan, ben ik op een aantal vreemde websites terecht gekomen, waardoor mijn antivirus meer stond te loeien dan dat hij stil was...
Vandaag dus weer hetzelfde gepruts, en pffttt, dan gaan we maar scannen er zal wel troep op de pc zitten, diverse standaard scanners gebruikt, een hoop gevonden, en weer verwijderd en gecleand, maar het probleem waar mijn focus op lag dat bleef, Facebook???
GVD de GVD, weer de meterkast in, stekker er uit, ff w88, ffw88, en ja hoor, opstarten die zooi...
En sindsdien, werkt het weer?
Ik heb geen zin meer in die standaardbriefjes die die studenten naast hun pc hebben liggen, en zéér zeker geen zin om 242 reacties te lezen die over hetzelfde probleem gaan.
Hoe kan dit probleem opgelost worden, want ik denk dat Ziggo het ook niet meer weet, of willen ze het gewoon niet?
Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe dit verhaal uitgelegd moet worden, om tot een oplossing te komen?
Kan het simpele koperdraadje alles wat men tegenwoordig wil en biedt nog wel aan? Als alles aanstaat en gebruikt wordt hier, dan trekken er zo'n 20 apparaten hier aan de modem!
6 ontvangers, 5 bekabeld 1 draadloos.
3 smartphones, draadloos.
3 tablets, draadloos
3 laptops, 2 draadloos 1 bekabeld ( tuinhuis ).
2 vaste bekabelde pc's. 1 binnen en 1 in het tuinhuis.
1 router.
2 Switches.
Als ik aan prullen ben, dan zijn er in het tuinhuis of binnen nog 1 of 2 pc's/laptops aangesloten.
Verrek, nou vergeet ik nog een Smart-tv die hier aan de muur hangt, en als het aan mij ligt dan komt er binnenkort nog eentje bij.
Wat niet??? Die internetverbinding die iedere keer gek doet sinds een maand of...?
Alles al gedaan wat mijn provider Ziggo mij aanraadt te doen, maar niks helpt, om de zoveel tijd werkt er iets niet naar behoren!
Dan weer de stream van Caramba, dan weer Facebook die weigert naar beneden te scrollen, of af te melden als we af willen melden, en ja, de Dream/clonebox loopt soms voor geen meter! ( ik doe er een beetje stout mee, maar dat is nu niet terzake... )
In de meterkast, alles al vervangen, kabels/pluggen/adapters/modems... Na weer een advies alles rechtstreeks aan de modem, of is het nou het modem, zeg het maar BT?
Heel het weekend weer aan het kutten geweest met een brakke verbinding, en diverse malen de stroom van het modem en switch en breedbandversterker, maar behalve een aantal websites ging de boel goed...
Facebook, en zoek akties via Google gingen voor geen meter!
Maar omdat er 1 of andere Matrix op zoek was naar een cd van ene Ivan, ben ik op een aantal vreemde websites terecht gekomen, waardoor mijn antivirus meer stond te loeien dan dat hij stil was...
Vandaag dus weer hetzelfde gepruts, en pffttt, dan gaan we maar scannen er zal wel troep op de pc zitten, diverse standaard scanners gebruikt, een hoop gevonden, en weer verwijderd en gecleand, maar het probleem waar mijn focus op lag dat bleef, Facebook???
GVD de GVD, weer de meterkast in, stekker er uit, ff w88, ffw88, en ja hoor, opstarten die zooi...
En sindsdien, werkt het weer?
Ik heb geen zin meer in die standaardbriefjes die die studenten naast hun pc hebben liggen, en zéér zeker geen zin om 242 reacties te lezen die over hetzelfde probleem gaan.
Hoe kan dit probleem opgelost worden, want ik denk dat Ziggo het ook niet meer weet, of willen ze het gewoon niet?
Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe dit verhaal uitgelegd moet worden, om tot een oplossing te komen?
Kan het simpele koperdraadje alles wat men tegenwoordig wil en biedt nog wel aan? Als alles aanstaat en gebruikt wordt hier, dan trekken er zo'n 20 apparaten hier aan de modem!
6 ontvangers, 5 bekabeld 1 draadloos.
3 smartphones, draadloos.
3 tablets, draadloos
3 laptops, 2 draadloos 1 bekabeld ( tuinhuis ).
2 vaste bekabelde pc's. 1 binnen en 1 in het tuinhuis.
1 router.
2 Switches.
Als ik aan prullen ben, dan zijn er in het tuinhuis of binnen nog 1 of 2 pc's/laptops aangesloten.
Verrek, nou vergeet ik nog een Smart-tv die hier aan de muur hangt, en als het aan mij ligt dan komt er binnenkort nog eentje bij.