Hij kan de pot op!

klukje

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als ik ergens niet tegen kan, dan is het wel, dat iemand mij de wet voor schrijft.
Toecutter verpatst zijn bij elkaar gejatte zootje voor 20 Engelse ponden per persoon. En dat voor een hobby board, dat eigenlijk slechts een dekmantel is voor zijn cam handeltje.
Zo gaan, volgens mij, hobbyisten niet met elkaar om. Ik heb mij dus voor het laatst daar vertoont. Nee, dan heb ik toch liever een board zonder keys, en zonder files, maar wel met veel oprechte hobbyisten.

Kwam er na de zoveelste keer registreren dus ook achter, dat je voor gehele toegang van het forum moet gaan dokken.
Dit heeft volgens mij echt niks meer met de hobby te maken, maar is puur een bedrijf aan het worden wat alleen maar draaid om geld :(:(
Cammetjes lopen zeker niet goed.

Komen we er eindelijk achter wat een eikel die gozer is :(

Heb niet voor niets al vaker gezegd dat ik daar haast nooit kom,, alleen al vanwege de manier van postings,, schreeuwen en scheldwoorden,, maar zeg er maar niks van want dan hebbie gelijk een ban,, maar goed,, kwam er toch al haast nooit.

zo is het geen hobby boord meer hoe durf hij! van mij mag de boord gesloten
roufa!

Op deze manier zal die site niet lang levensvatbaar meer zijn.

ik kom ook nooit bij de Aldi dozenschuivers maar ze hebben er wel lekkere wijnen en zalm en heerlijke Lasagne en die sportdrankjes in die blauwe flesjes soms ook nog extra komputers maar ik kom er nooit nou ja zelden dan he

Iedereen moet doen wat hij of zij niet laten kan.

wat toecutter nu doet is zoiets ik heb iets en daarvoor voor moet jij betalen de een doet het wel de ander niet,

Niet dat ik het goed praat helemaal niet ik kom er al helemaal niet en zo zijn er nog wel wat boards waar ik niet wil komen, omdat ik mij daar niet thuis voel.

Dat heb ik hier ook wel is gehad dat mag iedereen weten en steek dat niet onder stoelen of banken.

Boards zoals Toecutters moet je gewoon links laten liggen en niet meer komen dat sterft het een eenzame dood.

gr,

TH? W?ZZ@??

Nu durf ik zeggen dat wij Luxsat en hier de Ducks geen geld vragen aan iemand,uiteraard maken wij beiden wel gebruik van reclame sponsoring om de site draaiend te houden.
Enkele andere forums ontkennen zelf de sponsoring niet tegenstaande hun forum vol staat met reclame.
Maar nu geld gaan vragen om op een site te komen of daar iets down te loaden gaat echt wel te ver vind ik.
Ik ben er van overtuigd dat de Ducks en Luxsat er liever geld aan toe steken dan ook maar iets aan hun leden te vragen,en vind dit maar best ook.
Jef.

Hallo

Ik sluit me er bij aan bij bovengenoemde berichten.
Ik vind het verre van absurd om alleen tegen betaling
op de gehele site te mogen komen .
Dat men gesponsord word door bedrijven vind ik heel
logisch daar er best wel een bedrag mee gemoeid gaat.
En om dan maar de leden verplichten om te dokken op
zijn site van mij gaat hij pleite kan me niet veel schelen.
Ik kom liever hier of bij enkele anderen waar men normaal
overal kan komen en vragen mag stellen.
Waar men een hobbyist onder mekaar is.
Verder ga ik er ook niet op in dat is voor hier ook niet leuk.
Daar men hier er voor mekaar is en dat is wel te warderen.

groetjes
Hummaxboy

FOOK FOOK FOOOK Toecutters LEVE de hobby boarden die normaal blijven een ding is zeker zijn we tenminste van het fook fook af......

ja dat heb je als je teveel in contact staat met je sponsors daarna het geld ruikt en dan alles gaat verzinnen om geld te verdienen het is simpel hij is dus gewoon een handelaar dus is niet neutraal in zijn mening dus lang leve duckforum

hobby kost geld dat klopt wel voor benodige spullen te kopen
en donatie mag ok maar niet moet en de rest moeten wij zelf gaan uitzoeken satfreks! anders deze naam is niet meer waard
grtz roufa!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan