hispasat

L

lenard

hallo wat is er met hispasat en dan voor al de d+ digital aan
de hand hellemaal geen beeld meer.dus ook geen taguilla.
of zijn de files veranderd. wie weet hier meer van.
bedankt en groeten

Bij mij werken ze op laatste Ronald firmware en dan op Gbox emu

Rick

rick is het geen moeite op ze naar mij te sturen via email.
ik heb een humax 5400 groeten en alvast bedankt.

Weet het niet,, kan niet checken maar alles schijnt plat te liggen,, Digital heeft een attack waarschijnlijk uitgevoerd maar geen key verandering.

Alleen rom10 schijnt nog te werken,, ben benieuwd of titanium nu nog werkt.

Its bye bye Digital voor fun en silver cards ben ik bang voor.

Wat ik verleden week al zei hebben ze al die tijd dat ze geen keys updates hadden goed gekeken hoe ze alles helemaal plat kunnen gooien en nu is het ze dan eindelijk gelukt.

Ben bang dat het voor de funkaart nu echt afgelopen is,, en nog maar afwachten of er een oplossing komt voor de titanium kaart.

Ze hebben een mecm attack uitgevoerd,, en die is nu compleet anders als voorheen of als cabo en/of Polsat gebruiken.

Dus maar afwachten en duimen want anders is het nu dus echt pikdonker met de kerst.

Ok op mijn homepage staat nu een nieuwe titanium file van vandaag gemaakt door MOD,, dus degene die hem willen testen graag want ik zit nog op mijn werk.
Gaarne hier effe reactie of die werkt of niet.

Ik zei het gisteren al in een andere post, het werd al verwacht.
Voorlopig effe aftasten. Snelle kaarte zullen met cmd02 om kunnen gaan maar de funs zullen het heel zwaar krijgen.

ik heb geen last bij mij werkt alles nog met de fun 5
net nog getest

Dus jij wilt beweren dat bij jouw nog alles gewoon werkt met een normale 6 in 1 file op een fun5 kaart,, wil wel eens weten welke file dat is dan probeer ik het hier wel effe.

das vreemd dat ie bij jou gewoon werkt,heb zelf al met verschillende funkaarten geprobeerd,maar nopes.
heb bijna overal gelezen dat het niet meer werkt.
grtz. jlmg

Alle originele D+ decoders hebben een update ontvangen dus inderdaad een zware attack of nekslag

Gr. Lagos

shit .....jullie hebben gelijk hij doet niks meer klopt ik heb namelijk van middag nog zitten kijken en toen deedt hij het nog dus ik denk kijk weer je ja k*t hij is weg dus mij exscuus mannen

Is het vrij te krijgen met een Matrix Reloaded ? Ik werk nu met een MM en fun6 en heb geen beeld. Indien het werkt met een MR laat ik mijn MM meteen ombouwen.
Tnx

het valt me iedere keer weer op,dat telkens wanneer er een codering systeem veranderd ,er altijd van die kl**tzakken zijn die beweren nog steeds beeld te hebben.
bewijs het dan zou ik zeggen en doe niet zo vaag.

Niets werkt momenteel, niet op wat voor Cam of decoder dan ook, "actuele" keys via de velen keyfinders geven geen nieuwe keys dus handmatig valt er ook niks te doen.
Dus wacht rustig af wat er komen gaat

De site van het grootste Nagra forum alhier in Spanje ligt gewoon plat omdat zo veel mensen tegelijk willen inloggen.

Paniek in de tent dus.

Ik ga straks maar lekker een biertje kopen en morgen zien we wel weer.

Gr. Lagos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan