hispasat

Vandaar dat ze de moscs hadden geupgraded, hehe. Dit was sinds zondag al bekend.

Heb het gevoel dat het niet bij D+ blijft. Cabo schijnt ook via OTA de de originele kaarte te wijzigen. Dit is nog maar door een enkeling bevestigt en dus niet echt betrouwbaar. Mocht het waar zijn dan is het een kwestie van dagen.

Maar treur niet, alle emu's en snelle kaarten zouden moeten werken, waarschijnlijk met wat aanpassingen. 6in1 kan je vergeten !

Bedankt Victor,, en M.O.D. is alweer hard bezig met een oplossing te vinden voor de titanium kaart.

Heb zo eenidee dat die kaarten wel eens een warme kerst gaan krijgen,, iedereen zal ze nu wel gaan aanschaffen.

Dus eigenlijk word het wel tijd voor 6 in 1 op titanium,, jammer dat dat er nog niet echt is.

Maarja,, wat is er nu eigenlijk nog open hehehe.

Beter effe alle 3 de lords of the rings halen dan hebbie al 1 hele dag wat te zien. :)

vraag ff aan DJO hoe het werkt,hij heeft tenslotte beeld op zijn 6 in 1

Hoi,mannen,ik heb een hyndai 1000ir met de maart-2002 pach,en

de kaart is een fun 4en ik gebruik de 6-1 van lu.sat,oja,
bradajo voor dat je iemand voor galbak en klootzat uit maakt,wil jij eerst in de spielgel kijken....../

met de dreambox kan aleen taguilla5 nog maar ontvangen
Images van Ronald's emubeta 105-5.5
heb ik niet de goede files??of ligt het aan de oude images

ook cabo doet het hier niet meer op de 2 sft-2000 digit all world
denk dat ik ze maar verkoop en een nieuwe hobby zoek want alles verdwijnt zoals sneeuw voor de zon

hehehe,, misschien dat nieuwe key1 wonderen verricht voor cabo,, want die hebben ze er 10 minuten geleden erin gegooid,, dus effe updaten.

Digital is zwart en blijft nog wel effe zwart ben ik bang voor.

Originally posted by djo
Hoi ,nieuw kis en je hebt beeld bij oplo..dcenter1 have fun
Gro;djo
yes ge hebt gelijk
terug beeld en nu nog die andere d+ en we krijgen een goeie kerst

Noticias ZackYFileS [17/12/2003]:

ATAQUE a Emuladoras por Comando $02:

El Ataque sufrido hoy por las emuladoras Nagra Digital es un viejo conocido de la investigaci?n Nagra. Este Ataque ha consistido en el uso de Comandos $02 que precisan de una respuesta r?pida de la emuladora para continuar con la emulaci?n. Este ataque ya es conocido en sistemas Nagra como PolSat o DishNet (operadores Polaco y Canadiense del sistema Nagravisi?n).

EXPLICACI?N:

Someramente consiste en preprocesar la respuesta de la tarjeta donde se le pide las CWs ("Control Words" que permiten la decodificaci?n) con datos obtenidos previamente de estos comandos $02. Como los Soft actuales de las emuladoras no estan a?n preparados para este preproceso se les impide la decodificaci?n.

Este preproceso requiere de una velocidad extra a los Softs emuladores. Esta velocidad no es obstaculo para las nuevas versiones de Softs que apareceran, ya que practicamente todos los Softs disponen de rutinas RSA r?pidas o Xtal para aumentar su velocidad de proceso.

NUEVOS SOFTs:

La soluci?n a este ataque pasa por el uso y adaptaci?n de las rutinas r?pidas RSA a este nuevo comando $02. Estas rutinas son ya conocidas y usadas, por lo que los emuladores precisan de esta adaptaci?n para poder continuar con la emulaci?n del sistema.

Si el uso de este CMD $02 se sigue manteniendo como actualmente, no dudamos de la aparici?n en pr?ximos dias de nuevos Softs emuladores para nuestras Funwafers o AVRs. Por ahora solo queda esperar que los programadores implementen la adaptaci?n.

MAS INFORMACION:

Pod?is consultar mas sobre este Comando $02 descargando el siguiente fichero:

http://www.zackyfiles.net/files/command02.zip

El estos docmentos los mas destacados investigadores del sistema Nagra Digital nos aportan su visi?n y entendimiento del comando.

Tambi?n mas informaci?n en: Foros ZackYFileS: http://foros.zackyfiles.com

Mijn spaans is vrij slecht dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit kort samen te vatten in het nederlands

Hmmm vreemd hoor.

Heb vanavond getest rond half zeven en kreeg gewoon een update op d+ met de sammie en een fun met boanerges333.
Cabo is plat.
Heb 10 minuten geleden sexyhot opgezet en nog steeds beeld.
Ben ik nu de enige met beeld op en fun?

AANVAL aan Mededingers door Commando $02:

Ataque vandaag ondergaan door Digitaal de mededingers Nagra is oude
gekend het onderzoek Nagra. Dit Ataque heeft bestaan uit het gebruik van Commando's $02 wie een
snel antwoord van de mededinger om met de wedijver nodig hebben verder
te gaan. Deze aanval of is gekend in systemen Nagra zoals PolSat of DishNet
(exploitanten Pools en Canadees van het systeem Nagravisi?n).

VERKLARING:

Kort bestaat het uit het voorbewerken van het antwoord van de kaart
waar CWs (de "Controle van Woorden" die het decoderen) toestaat met
gegevens die eerder van deze commando's $02 worden verzameld aan hem
wordt gevraagd. Zoals het Zachte heden van de mededingers nog niet estan bereid
geweest voor dit voorbewerken verhindert het decoderen van hen.

Dit bewerkt vereist van een extra snelheid aan de mededingers Softs
voor. Deze snelheid is geen obstaculo voor de nieuwe versies van Softs die
apareceran, sinds practicamente al Softs heeft snelle routines RSA of Xtal om hun
snelheid van proces te verhogen.

NIEUWE SOFTs:

De oplossing voor deze aanval gaat door het gebruik en de aanpassing
van snelle routines RSA aan dit nieuwe commando $02 over. Deze routines reeds zijn gekend en gebruikt, reden waarom de mededingers deze aanpassing met de wedijver van het
systeem vergen kunnen verdergaan.

Als het gebruik van dit CMD $02 op het ogenblik handhavend als wordt
voortgezet, wij betwijfelden niet de verschijning in volgende nieuwe dagen van
mededingers Softs voor onze Funwafers of AVRs. Tot dusver enig moet het hopen dat de programmeurs de aanpassing
uitvoeren.

MAS INFORMATIE:

U kunt maar over dit Commando raadplegen $02 die het volgende dossier
leegmaakt:

HTTP://www.zackyfiles.netto/geval uitcommand02.zip

Deze docmentos maar de eminente onderzoekers van Digitaal het systeem
Nagra dragen tot hun visie en begrip aan ons van het commando bij.

Originally posted by satguyeric
Hmmm vreemd hoor.

Heb vanavond getest rond half zeven en kreeg gewoon een update op d+ met de sammie en een fun met boanerges333.
Cabo is plat.
Heb 10 minuten geleden sexyhot opgezet en nog steeds beeld.
Ben ik nu de enige met beeld op en fun?

Volgens mij haal je het door elkaar,, cabo heeft inderdaad een key update gehad en werkt nog gewoon met de boanerges au file.
Sexyhot is ook van cabo.

Maar je heb toch geen beeld meer op taqs of andalucia mag ik aan nemen.

Klopt Jack,

Ik dacht dat taq in het cabo pakket zat en d+ playboy en sport tv.

Thanx jack
Dus met andere woorden moetten we met zijn alle aan de titanium

Cabo is volgens mij nog niet over op deze metode en heeft alleen maar van key gewisseld maar ook Cabo update niet meer Autoroll op de Dynamite Flip en pioneer, nieuwe o1 key begint met DC
Ik heb dus ook gewoon weer beeld op Cabo dus mijn Brasilaanse Mamita zal best wel weer lief voor mij zijn vannavond.

In principe moet de Flip en Pioneer geen probleem hebben met deze nieuwe metode, Polsat werkte ook al op deze firmwares

Voor Cabo moet dus gewoon een 6in 1 te bakken zijn, of gewoon zelf ff deze key er inzetten

Te vinden met Downloder

Gr. Lagos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan