hoe hydra panel updaten via internet voor de 500s

C

chukky

--------------------------------------------------------------------------------

ik heb de box dus aangesloten via utp kabel met router , ik kan ftp en, settings inladen enz...
Maar het probleem is wanneer ik in het menu ga en ik selecteer daar hydra news,of controlpannel , dan zou hij de laatste versie moeten afhalen maar dat doet hij niet.
bij mijn dreambox 7000s werkt dit namelijk wel , ik heb hier wel een juiste host op het internet voor moeten vinden.maar als ik diezelfde host dus in de dream 500s ftp dan lukt het niet om die controlpannel te updaten,of bv de laatste bijkomende softcams af te halen.

Is dat dan niet dezelfde host wat je kunt gebruiken ?
wie weet hoe ik hier uit kan geraken
alvast bedankt he

Ik heb geen idee, ik heb een 7000, daar zit de laatste hydra in da's de 1.09 beta 4, daar heb ik gewoon via de groene knop het control panel gedownload en ik heb nergens een hosts ofzo hoeven invullen.

Volgens mij moet je een factory reset doen in et menu van de db 500 dan zou et wel moeten lukken ..

saat

ik heb ook een dreambox 500s .er bij ik zoek softwaren ..met radegast .maar allles wat ik tot nu toe geprobeerd heb draait er niet op ..ook hydra niet ..het schijn dat het een neuwen uit gaven is .
ik hoop dat er iemand is die mijn kan helpen

groedjes adri

dus toch, dacht al dat ik gek werd ben hier al de hele avond bezig met image na image en er werkt er geen een.

alleen als ik de orginele er in stop start hij op, en anders knippert alleen het tv scherm van zwart naar donkergrijs.

gr blokker

bij mij werkt de hydra wel , maar ik kan hem niet update via internet , raar

ik heb er nu deze in zitten ..RuDream 0821 K2.6.9 CVS_0821 2005.08.23

maar daar zit niets in .maar hij doet het wel

gr adri

Gemini 200 for DM500 New tuner (beta)

deze moet ook ergens zijn kan hem alleen niet vinden.

gr blokker

Ga daar maar eens kijken, daar staan diverse Gemini's 2.00 zoals bijvoorbeeld een zelf aangepaste Gemini 200 . ;)

ik heb een vraagje ik heb er Gemini_500_Nieuwe_Tuner.img

er op gezet maar en ik wil radegast er bij zetten .maar ik weet niet hoe .en ik kan hem niet vinden .wie o wie kan mijn helpen

gr adri

bij sat-industry.net staat de sf_img_500_alps_20050825_0953.img

daar kun je wel addons mee downloaden maar heb helaas nog niet uitgeplozen hoe je ze daarna ook kan activeren.
downloden gaat ook heel anders als bij hydra.

volgen iemand bij een nieuw forum dreambox-portal is er ook een aangepaste hydra, maar hij geeft alleen niet aan waar.

gr blokker

ik ben deze net aan het testen maar ik krijg geen internet verbinding.... sf_img_500_alps_20050825_0953.img

ik heb ook nog een gemini gevonden die werkt. maar heb radagast geinstaleerd maar die geeft geen beeld niet met kaart en ook niet met share.

geef mij mijn 7000 maar hoor ik snap er echt niets van die 500.

gr blokker

ik snap het ook niet meer mijn dreambox word mijn

nachtmerrie ,,
gr adri

@adri, het eerste advies is geduld hebben met je Dream. ;)

Ik heb een vraagje welke DM 500 heb jij?

Het nieuwe type met de alps tuner, of het nog ouwe type, want daar zit verschil in voor images...

maar probeer anders deze Hydra eens, daar zit de Radegast en Newcamd ingebakken. ;) ( Mocht de link niet werken dan kun je hem vinden bij de Dreamboxclub! )

Succes, en geduld met je Dream, zodra ik weer een paar honderd Euro over heb dan schaf ik er mezelf ook eentje aan,moet onder de knie te krijgen zo'n ding. :biggrin:

hij heeft net als mij ook een nieuwe dus die werrkt dan waarschijnlijk ook niet.

er moet er een zijn voor de nieuwe maar weet niet waar ik nieuwste hydra`s kan vinden.

gr blokker

ik heb wel wat gedult maar twee dagen is me wat teveel ..
ik heb hem kunnen dl ..maar ik wel hem er in zetten maar dreamup ziet hem niet ...ps ik heb een 500s zon alfa

bloker die staad boven jou maar het zijn twee deelendreamup ik wet niet hoe ik die er in moet zetten dreamup ziet hem niet
gr adri

Ik kijk zojuist even op het forum van dreamboxclub en er wordt gezegd dat deze image voor de nieuwe 500s is...

Hydra phoenix 500 new tuner

This Image is for the new Dm 500 with Modified Mainboard and ALPS Tuner
and also for the old Dm 500

Deze Image is speciaal voor de nieuwe Dm 500 met het gemodificeerde
Mainbord , en de nieuwe ALPS Tuner.
Deze Image kan ook in de oude Dm500

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan