hoe hydra panel updaten via internet voor de 500s

Als dreamup de image niet ziet moet je de naam van de image "FWZ" veranderen in "?mg' dan zou Dreamup hem, volgens mij, wel moeten zien.

De andere image die er nu staat is wel een IMG bestand...

ja ik weet het is wel weer lui zo`n hydra maar het werkt wel.

dus bedankt voor de link

hij doet het ..ik weet niet warom maar hij doet ..even stroom er af gehaalt voor een paar uurtjes .toen de steker er weer in .en toen gewoon updeeten met ...cpanel.xml
o ja met ,,hydra500_phoenix_neu.img.... met dank aan allen die geholpen hebben kan ik vanavond weer film kijken

Mooi hè de satelliethobby :biggrin: Ik zei toch geduld hebben, je was nog maar twee dagen bezig... ;)

He freg 2 dagen is niks wat denk je toen ik em gekocht heb november 2003 praatte je over weken om dat ding aan de praat te krijgen.

Wat zijn et nu dan gelukkige mensen met al deze images!

grt

saat

saat

toch ben jij dan eigelijk de gelukkige omdat je er waarschijnlijk heel veel van geleert heb, met hydra is het zo simpel dat je er niets van leert, maar omdat hij lekker loopt durf ik er ook niets anders in te zetten.

maar zodra ik wat geld over heb koop ik er een 500 voor mijzelf bij om mee te expirimenteren.

gr blokker

Precies Blokker1, het is nu veel en veel te makkelijk, daarom ben ik ook aan het sparen voor een tweede Dreambox. ;)

Dan kan ik ook eens lekker gaan testen hoe het zit met andere images, en ook meerdere images op 1 box, want nu durf ik het niet zo goed, omdat de andere nu lekker staat te draaien, ondanks dat als er een backup is deze zo weer terugstaat. ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan