maar het zou toch eens fijn zijn dat zo'n ding eens een jaar of 15 a 20 mee gaat,
Jij bent een grappenmaker. Zelfs matrixprinters doen het nog wel maar worden zo lang niet meer gebruikt.
En sowieso is moderne apparatuur niet gemaakt om zo lang mee te gaan. Alhoewel je soms best wel eens geluk kunt hebben, zie de nu zowat 13 jaar oude HP van Dirk, die komt in de buurt.
Wil je echt lang meegaan? Check dan eens voor een goedkope zwart/wit laserprinter als je toch niet in kleur wilt printen. Vergelijk met name ook wat de toner kost voor het model wat je op het oog hebt. Je kunt beter een iets duurder model nemen, waarvan de toner dan goedkoper is.
Heb hier een HP Laserjet M1546 MFP all in one staan (kan zelfs faxen), deze is niet meer verkrijgbaar maar er zijn er verschillende te krijgen, zelfs vanaf een 137 euro (HP Laserjet Pro 130 NW), heeft ook goede reviews, maar zoals gezegd, check de toner prijs.
De eerste toner die je erbij krijgt is goed voor 'n 1000 afdrukken dacht ik, daar kon ik zo al bijna twee jaar mee toe. En nu alternatieve toner er in, kostte me 48 euro, zou iets van 5.000 afdrukken kunnen doen. Maar laat het om eens echt grof te doen 3.500 zijn. Zit je nog aan 1,4 cent per afdruk. Lachen toch? En zo'n ding gaat vele jaren mee.
Heb er pas nog een antieke laserprinter weggekiept die op zolder stond, zwaar kreng wat nog aan de Vax/VMS gehangen heeft op 't werk vroeger. Deed het nu ook nog. Was dus al meer dan 20 jaar oud en toch nog toner van verkrijgbaar.