Op die site heb ik ook al eens gekeken Aart, daar hebben ze Philips, Inventum en Princess, maar niet de merken van de Aldi en van de Kruidvat. En die van Kruidvat (ben ff merk kwijt) kwam als een van de besten uit de testen, nog boven Philips.
Maar het maakt niet uit, gewoon een beetje die tijden van de sites aan houden en dan zelf controleren, dan weet je snel genoeg of het iets meer of iets minder moet zijn of goed overeen komt.
V.w.b. minder smaak, mwah, ligt er aan. Ovenfricandellen van de Mora hebben een iets andere smaak dan de gewone fricandellen van de Mora, maar zijn wel lekker!
Ik heb een ovenkroket geprobeerd, heerlijk.
Een beetje droog heb ik zelf nog niet meegemaakt, wel al een paar keer iets van gelezen, als je daar last van hebt kun je er bijv. een klein beetje olie bij doen werd geopperd.
We hebben hier voorgekruide kip gehad van de Jumbo. Eigenlijk voor op de BBQ maar ze verkopen die het hele jaar door dus wij gooiden die tot nu toe altijd in de fritespan.
Maar in het vet gebakken smaken die dingen net hetzelfde als in de Airfryer. Behalve dan dat ze in de Airfryer er iets mooier uit zien, geen aanbakrestjes. En misschien zijn ze minder vet, maar ze zijn niet droog.
Frites heb ik 1x gemaakt, dat waren geen oven frites dus duurde veel te lang en smaakten ook niet. Dus frietjes moeten we nog eens proberen. Of dat snel gaat gebeuren weet ik niet.
Als je ziet dat een kleine zak oven frites zo'n 2,50 kost minstens en je al een gewone zak frites van 2x zo groot hebt voor 1,05 bij de Lidle, zal het niet gauw oven frites worden.