- Lid sinds
- 8 feb 2001
- Berichten
- 35.344
- Waarderingsscore
- 1.230
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
- Locatie
- State Penitentiary
Je kunt het beter te vroeg geleverd krijgen dan te laat, anders regent het weer klachten bij de provider waarom men te laat zijn doos krijgt. Dus dat te vroeg leveren doen tegenwoordig alle providers en dat is een prima zaak, niet zeuren dus.je levert toch niet iets wat nog 24 uur in een doos moet blijven staan???
Het is ook vrij normaal dat iets nog niet werkt, als het abonnement nog niet is ingegaan. De reden dat het apparaat aan een account gekoppeld moet worden ligt in het feit dat het werkt zonder smartcard. Het apparaat moet jou natuurlijk wel die functies geven waar jij ook voor betaalt, vandaar dus die koppeling. Het is of smartcard, of koppeling.
Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen.
Het onderwerp kan naar een ander deel zo gauw er problemen ontstaan, maar dan kan ook dat specifiek probleem gewoon gevraagd worden in een nieuw onderwerp.
Tot nu toe is het nog steeds iets wat nog niet actief is, waar je met smart op aan het wachten bent en feitelijk ben je ook niet tegen problemen opgelopen, dus hier in de kletspraat staat ie prima.
Inderdaad zijn er wel mensen die tegen het probleem oplopen dat ze er langere tijd geen gebruik van kunnen maken, maar de reden daarvan heb ik ook al genoemd en daar kunnen wij als forum ook geen oplossing voor bieden, de bal ligt bij Ziggo wat dat betreft.
En voor zover ik begrepen heb heeft men inmiddels een flinke achterstand ingehaald en komt het probleem bijna niet meer voor.
Sterker nog, vandaag zelf tot 2x toe de helpdesk gebeld, kwam wel in het wachtmenu maar dat voor nog geen 10 seconden voordat ik een medewerker aan de lijn had.
Lange tijd is dat minimaal 15 minuten of langer geweest, allemaal veroorzaakt door problemen met de Horizon met name. Dit geeft dus al aan dat de problemen ver voorbij zijn.