Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat is geen nadeel, eerder een voordeel. Maar sommige mensen huiveren nog wel eens als ze het woord Linux horen.Wat is het nadeel dan dat het linux is?
Multytenne werkt goed bij goed weer.V.w.b. de schotel weet ik het niet. Ik dacht dat een Multytenne leuk was, maar onze technische man was daar niet zo gecharmeerd van, slechte ervaringen gehoord.
Dus wat nu de beste oplossing is zonder dat je gelijk weer aan zo'n 14 kilo schotel zit zou ik zelf zo vlug niet weten, maar daar heeft vast ook wel iemand een antwoord op.
Voor de huiskamer heb ik er 4.Wat hebben jullie zelf voor schotel?
Neen, DreamboxEdit is alleen voor zenderlijsten. Om bestanden naar je Dreambox te sturen kun je DCC gebruiken of ook een gewoon ftp programma of de ftp funktie in Total Commander, om maar eens een paar mogelijkheden te noemen.Zoek vervolgens een leuke file op het internet om te gebruiken upload deze via dreamboxedit en ccam emuleert het een en ander en misschien komt er licht?