Hulp gezocht met het bouwen van een website.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het bouwen van een website.

Enkele dingen zal ik alvast vertellen wat het moet gaan worden:

Het moet een aanvulling gaan worden op een andere site, maar zeker geen forum, daar heb ik al ervaring mee.

Wat ik maken wil is een pagina waar het mee begint, en dan een soort deur waardoor men naar binnen gaat, eenmaal daarbinnen zie je een aantal andere ruimtes waar je op kan klikken waar je dan weer verder gaat die ruimte in, en dingen kunt downloaden.

Wie kan en wil mij helpen met het bouwen van zo'n soort site? Dit hoeft natuurlijk niet gratis.

Verdere details over het idee wat ik heb leg ik uit via mail of pm, of desnoods persoonlijk.

Of ik voldoende kennis heb om je te helpen betwijfel ik
maar ik kan je wel aanbieden om te controleren op je
website "Monkeyproof" is.

Mijn kennis reikt niet verder dan werken met Frontpage
en NVU. Ik heb een paar websites op die manier in
elkaar gezet gewoon rechtoe rechtaan pagina's zonder
iets bijzonders.
Flash toevoegingen en buttons haal ik gewoon elders
van Internet. Gratis dus!

Misschien is het slim om ergens een pagina uit te zoeken
die je wel aanstaat en op dat patroon verder uit te werken.

Multispeed

Om eerlijk te zijn heb ik via een omweg al meerdere malen met dingen mogen stoeien waar je erg mooie websites kunt bouwen, waarvoor dank richting de persoon waar ik dit van mocht.

Maar ik wil al langere tijd iets toevoegen aan het forum hier, en dat is een upload, vooralsnog een legale maar het randje bewandelen kunnen we altijd nog. ;) ( keys e.d zijn er zat te vinden...) ( zo het kan er maar uit zijn)

Maar nu ben ik als Freggel altijd zoekende naar leuke dingen voor het forum, en dat zijn niet alleen tieten!

Maar nu heb ik dus een idee in mijn hoofd waarvan ik denk dat het mooi zou kunnen zijn als www, maar ook als aanvulling voor het forum hier.

Je moet maar denken aan een soort van schatkamer...

maar vraag mij niet hoe ik dit nu moet samen stellen, als ik het een keer gezien heb en weet hoe het moet zal het niet een groot probleem zijn om het verder op te fleuren.

Dus in deze zoek ik nu wat hulp.

freggel1;172440 zei:
Wat ik maken wil is een pagina waar het mee begint, en dan een soort deur waardoor men naar binnen gaat, eenmaal daarbinnen zie je een aantal andere ruimtes waar je op kan klikken waar je dan weer verder gaat die ruimte in, en dingen kunt downloaden.

Wie kan en wil mij helpen met het bouwen van zo'n soort site? Dit hoeft natuurlijk niet gratis.

Phoe das niet makkelijk zeg....
Ik denk dat je zoiets in flash moet maken.....
Daar zijn niet veel mensen in thuis..

Zal eens voor je kijken of ik wat kan vinden...

Kweetniet;172456 zei:
Zal eens voor je kijken of ik wat kan vinden...

Tja dat het niet makkelijk is/wordt daar was ik ook al achter, vandaar dat ik hulp en tips zoek.

Jammer dat er weinig zijn die weten hoe het moet...

Maar toevallig kom ik gisteren iets tegen waarmee 1 en ander al zou kunnen, want er moet iets getekend gaan worden, en ik zie dat toevallig gisterenavond bij het programma "american Chopper" op discovery.

Daar zit men dus even vrolijk met een pen te tekenen op de monitor, en zo ontstaat er een mooi ontwerp.

Kan je hiermee ook niet helpen,, maar Skilder weet toch wel wat van flash,, als ik het goed herrinner heeft hij ooit voor mijn Boris site toendertijd een prachtige Flash page gemaakt :)

Dan mag Skilder wel eens een reply geven dan, want ik zit met een erg leuk idee wat het forum hier een leuke bijdrage leverd...

Maar dat kan ik niet alleen.

Heb ik al gedaan. ;)

Misschien heeft hij het druk of is hij op vakantie.

;)
Nr.10

Nou ok? laat er dan niemand hier aanwezig zijn die het weet of wil vertellen.

Maar is er dan iemand wellicht die mij kan vertellen waar ik het plan wat ik heb uit moet werken of waar ik het moet zoeken?

Want het gaat mij niet om de uren die er in zitten of de centen die het na het puzzelen en werken kost, maar hoe maak ik het begin, en wie weet er de weg naar toe en wil weten wat ik wil ( want dit houdt ik publiek even voor mezelf)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan