Ze weten daar echt niet waar ze mee bezig zijn hoor Rob HP.
Ter ondersteuning nog even het volgende verhaal.
Ik heb een Seca EN irdeto1 abo. Ik was als een van de eersten al per 28 april bezig met die omzetting van irdeto1 naar 2 op de kaartwissel.nl site.
Dit schijnt gelukt te zijn want als ik het nr. in geef krijg ik steeds te zien dat het "in behandeling" is.
Vervolgens begon me op te vallen dat allerlei mensen die later dan mij geregistreerd hadden, soms zelfs 3 weken later, kaarten begonnen te krijgen en ik had nog steeds niets.
Daarop heb ik naar C+ gebeld, maar naar het goedkoper nr. omdat ik dan nog die Seca kaart heb dus heb ook van dat kaartnr. gebruik gemaakt.
Ik kreeg daar iemand aan de lijn, deze wist me te vertellen dat beide kaarten op mijn naam stonden, maar dat er nog niets verstuurt werd omdat er nog niets betaald was.
Ik dus zeggen dat dit logisch was, want immers, we zouden een acceptgiro krijgen en die heb ik nooit ontvangen.
Volgens de medewerker kon dat niet, want iedereen kreeg een acceptgiro en hij wist zeker dat het verstuurt was want dit stond in het systeem en als het daarin stond dan was het ook gebeurd.
Ik dus weer dat ik niets ontvangen heb, en ik daar dus ook niets aan kon doen, dat ik niemand de schuld gaf, maar of hij dan bereid was me even een nieuwe acceptgiro te sturen.
Neen was het antwoord, dat kan niet. Waarop ik natuurlijk vroeg "en nu"?
De enige mogelijkheid om de kaart nog te krijgen was dat ik zelf even handmatig het bedrag zou overmaken. Ik heb van hem een gironummer gekregen en een referentienummer. Dat moest ik dan overmaken met vermelding van het referentienummer en dan zou de kaart binnen 2 weken hier zijn.
Aangezien ik echter meer mensen ken (zeker een stuk of 5) die geen acceptgiro gekregen hadden heb ik toch maar even afgewacht want een andere bekende uit de satscene had begin maart (paar dagen na mij) geregistreerd en ook nog niets gehoord en niets ontvangen en zou ook nog contact op nemen.
Deze kreeg een medewerker aan de lijn, en deze medewerker vertelde hem weer een heel ander verhaal. Ja het was druk en ze waren achter, maar meneer zou echt nog wel een acceptgiro krijgen en tijdig de kaart kunnen ontvangen.
We zijn nu alweer zo'n twee weken verder, hij heeft nog niets ontvangen en ik ook niet en heb nog een 3de gelijksoortig verhaal gehoord.
Nu kom jij ook al weer met een gelijk verhaal met weer een andere uitleg van C+.
Ik vind het wel welletjes geweest en vind dat de hele omruilactie buitengewoon slordig is verlopen en nog steeds niet op orde is.
Ondergetekende heeft dus ook besloten dat ze me de boom in kunnen, ik hoef de kaart al niet meer, maar gun ze niet het plezier dat ze weer 1 irdeto abo minder hebben. Een goede vriend van me heeft nog een Nokia 9500 en wilde graag een irdeto2 kaart hebben, dus hij mag de mijne fijn overnemen.
Hoe dan ook is het weer een overbekend voorbeeld van de niet aanwezige service en klantgerichtied bij C+.
Centen verdienen en aftroggelen met allerlei onzinverhalen (wij moeten uw kaart jaarlijks opnieuw activeren bijv. want dat is onzin) dat kunnen ze goed, maar iets terug doen voor de klanten? Phoee.. dat is toch wel vreselijk moeilijk.
En de servicegerichtheid en klantvriendelijkheid jegens dealers is inderdaad ook erg ver te zoeken.