ik heb canaal digitaal net gebeld,na de hack.

Het is wel optelossen hoor maar dan moet iedereen meewerken MASSAAL ABBO OPZEGGEN moet je ze zien piepen>

@Dustie daar heb je gelijk in maar krijg ieder een maar zou ver,
heb hier ook iemand nu en kaart 10 dagen oud ook op zwart.

Delirium

Originally posted by YuBo

En ja, daar mag je dan inderdaad nog de kosten van aftrekken.

Ook daar schrik je van, want die zijn bijzonder laag.

Niets.

Inderdaad een transponder op de astra 19,2 kost bijna niets????

En uitzendrechten kun je ook verwaarlozen klaarblijkelijk?????

Nu noem ik nog maar 2 vb-tjes die niet in jou betoog naar boven komen.

Ik weet het ik moet oppassen want ik spring blijkbaar steeds vaker op de bres voor de C+ club maar je moet wel alles meerekenen anders is het niet eerlijk.

En NEE ik werk niet voor die organisatie of een andere organisatie die winst zou kunnen hebben bij een goed beeld van C+.

Er zijn geen uitzendrechten.

Deze zijn en worden betaald door de publieke en commerciele omroepen.

Bovendien wordt de transponderruimte betaald door hun.

Canal Digitaal betaald alleen voor Canal rood, blauw en geel.

Maar wat doet het ertoe ?

SES Astra zet voor een kleine 6 miljoen per jaar al deze kanalen voor je door op 19.2 Oost.

De boel is al lang betaald door de publieke en commerciele omroepen aan Canal die jaarlijks vergoeding voor doorgifte betalen.

Tel alles maar eens op, en zie hoe je in Nederland er mee weg kan komen zonder dat iemand er iets tegen kan doen.

Ja en zorg ervoor dat de kabel maatschapp. in een kwaad daglicht gezet word verheerlijk het alternatief SCHOTEL.
*al dat zorgt ervoor dat mensen abbo van kabel opzeggen en schotel nemen want dat is veel beter en goedkoper dan wat dan ook.
*Wie nu een schotel heeft gaat niet snel terug de kabel op of neemt digitenne.(ENTREE GELD)
*Genoeg zieltjes gewonnen en maak de boel duurder de kans dat er leden verdwijnen is nihil.
*VERDEEL EN HEERS!!!!

ENZ ENZ ENZ

groeten DUSTIE

Helemaal juist !

alleen het rotte is dat je er helaas weinig tegen kan doen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan