Ik heb het al eerder aangekaart

Ik wil er wel tegen knokken hoor want ben het echt spuugzat dat mensen ronduit belazerd worden door de handel en dan heb ik het met name over de beginner..

Ook las ik dat we zo veel mogelijk gratis willen kijken dan heb ik de vraag waarom reageert men dan niet op de mensen die voor ons naar brussel willen gaan en er voor knokken dat de grens op media gebied open gaat!!!!!!!!!!

Dan moeten de providers ed. wel hun belachelijke programering aanpassen want dan komt er een eerlijke concurentie, daarbij zal dan de handel ook zijn aparatuur moeten gaan aanpassen.

Nogmaals het gaat mij niet om de illegale bezigheden dat gebeurt toch wel.
Het gaat er mij om dat de fabrikant van zowel de receiver als de cam zich moet aanpassen en de consument niet in de steek moet laten en dat gebeurt nu op grote schaal...

De handel daarintegen zal zijn klant moeten helpen met de juiste keus maken als hij daar eerlijk in is en de fabrikant de klacht van zijn klanten doorspelen en dwingen daar wat mee te gaan doen.

Het is toch bezopen dat we vanuit niet officiele zaken software updates toegespeelt krijgen, de makers daarvan zijn mensen die voor zichzelf en anderen opkomen en zijn in mijn ogen daarom ook echte helden....

Nogmaals praat niet over ilegaal bezig zijn....

Kijk eens naar de dreambox kijk eens naar de topfield regelmatig support.
Op de dream box zijn een hele boel mensen bezig om het verder uit te pluizen en te bewerken wel of niet ilegaal maakt me niet uit de fabrikant heeft ook de box weer verder aangepast en daar gaat het mij om..

ik ben het daarmee eens,met de vorige poster.
als belg zijnde,zijn we hier in europa serieus aan ons lot overgelaten.als we hier "iets" is misschien een te groot woord willen zien,dan zijn we genoodzaakt de "te dure telenet" kabel te nemen.Er zou wel plannen zijn geweest een "belgisch" pakket op satelliet of andere media transport te brengen,maar naar het schijnt heeft telenet dit met succes (verlopig???) kunnen tegenhouden.Ik ben de situatie betreffende tv ontvangst in belgie SPUUGZAT en weiger nog maar 10 eurocent uit te geven aan telenet voor kabel televisie ontvangst.Ik geniet verlopig van een sky abonnement,maar als dit niet meer mogelijk is,dan zet ik de radio maar op.(momenteel geen sky door verhuis zie andere onderwerpen).zolang brussel niet de moeite doet om iets aan het "belgisch tv aanbod" te veranderen ,zal er "sneeuw" te zien zijn op de kabelkanalen van mijn tv.
het wordt hoognodig tijd dat europa iets doet zodanig dat er ook eerlijke conurentie komt in tv ontvangst na de vrijmaking van de energiemarkt waar ik dus ook mijn eigen leverancier koos.
DIT MOET OOK KUNNEN BETREFFENDE TV ONTVANGST.
dit klinkt misschien als schreeuwen,ewel,ik schreeuw als het ware,en ben boos dat telenet de grootste aanbieder is van kabelaanbod en dat zij nu juist ook canal+ vlaanderen in bezit zullen hebben.
een frustrerende belg.

Helaas is het bij jullie nog erger, dan hier dus kom op met de adviezen ik wil het wel doorspelen richting Brussel.....
En ze zullen wel moeten gaan luisteren want binnekort moeten ze gekozen worden en dan doet het pijn als ze hun riant salaris niet meer hebben....

@ pickie.
mijn wensen:
alle publieke zenders gratis op satelliet eventueel na het eenmalig betalen voor de smartcard en eventueel de aktivatie kost.
alle canal+ kanalen die nu op de kabel zitten en ook bij jullie waaronder discovery animal planet,en een paar goeie muziekzender zoals ze bvb hebben in engeland of de uk. verschillende mtv (mtv dance is mijn favoriet) vitaya mag daar ook bij en het lijstje mag nog meer worden.
deze wensen zullen waarschijnlijk "droom" blijven doordat belgie teveel bekabeld is,en de steden met van alles en nog wat afkomen om schotelontvangst onmogelijk te maken.ook verhuurders en consoorten doen daar deftig aan mee.
hebben zij dan allemaal een graantje mee te pikken per kabelabonnee??
om dan nog maar te zwijgen over "de groenen" die ook goed hun rol meespelen dat dergelijk het uitzicht vervreemd en lelijk is.Al is dit laatste te betwijfelen,daar schotel al goed aanpasbaar zijn aan de omgeving waardoor ze bijna of zelfs niet opvallen.

als handelaar bepaal jij wat je verkoop
een goed advies bepaald vaak wat de b.v. de leek koop
anders is het sory dat heb ik niet ! je moet niet alles willen verkopen
illegale dingen mogen niet .
daar kunnen de mensen ook geen garantie op krijgen dus
als handelaar is het goed te weten wat de mensen van een apparaat verwachten en dan bepaal je samen de keusen
wand de mensen willen zo min mogelijk betalen toch
wat voor de een heel goed kan zijn kan voor de ander een klote ding zijn DAT IS MAAR WAT ER VAN VERWACHT WORD
en op bepalden dingen hebben de handelaren ook geen invloed
op

Originally posted by vister1

wand de mensen willen zo min mogelijk betalen toch
wat voor de een heel goed kan zijn kan voor de ander een klote ding zijn DAT IS MAAR WAT ER VAN VERWACHT WORD
en op bepalden dingen hebben de handelaren ook geen invloed
op

daar ben ik weel met je eens en wil zelf niet veel zeggen het woordt pijnlijk voor ha..alles fab..
maar pikkie hoe gaan we dat nu aanpakken?
want ik zie dat de sat werld nog steeds groejet wen meer mensen in deze hobby komen
grtz roufa!

Ik heb al geschreven dat ik voorlopig geen aankopen meer doet een zwartboek lijkt me niet eerlijk.
Wel dat we elkaar meer gaan helpen wat betreft keuzes ik bedoel hiermee, de voor en nadelen van div. receivers en cams.

Het is jammer dat de handel ook niet reageert weet ook niet of dat dat mag op het forum..

Ik ben niet pis op de handel nee op de fabrikanten de handel moet alleen veel meer die lui achter de reet aan zitten.

Dat kan pas als ze zichzelf ook eens een beetje organiseren i.p.v. lullige advertenties plaatsen die tegen de concurent zijn als je hier in het westen kijkt is het gewoon bar en boos hoe ze zich gedragen...Zijn meer met zichzelf bezig dan met de klant, enkele goede zaken nemen er gelukkig geen deel aan..

Die oplossing is het beste pikkie, elkaar gewoon wat helpen en ondersteunen met adviezen.
Zwartlijsten is onredelijk en onbillijk, daar doen we niet aan, we zijn geen s..... nja you know.

Verder is het zo dat er heel veel malafide handelaren zijn en ook veel handelaren verkeerd advies geven ofwel aan de hand van verkeerde informatie van de klant (wat wilt u graag? Nja, de hollanders zien dan vind ik het al prima -> een seca ontvanger meneer.) En er zijn ook handelaren die graag ergens vanaf willen of onvoldoende luisteren of ondeskundig of op dat moment ongeinteresseerd personeel in dienst hebben of een slechte dag hebben, er kunnen zoveel oorzaken zijn.

Dus gewoon onderling adviseren en helpen en de mensen die iets kopen willen heel duidelijk maken dat ze goed moeten nadenken omtrent wat ze zeggen en wat ze daadwerkelijk willen. Niet bang zijn om dat zeggen dat ze ook wat alternatieve dingen willen kunnen proberen met hun ontvanger.

ik viend het heel goed Black Tiger en voorrall hier vind je veel ervaaren de mensen met verchillende ontvangers en cams en voor vraagen of tips kun je hier stellen
en zo wet je wat je koopt
grtz roufa!

om niemand te vernoemen,ik bestel meestal online.
maar bepaalde mensen,veranderen van gedacht.
als eerlijke verkoper is het niet altijd mogelijk het juist advies te geven.
de ??n zou enorm gellukkig zijn met een dreambox en de andere zou hem achter zijn hoofd smijten (sorry voor de misschien iets grove taal,maar hier is dit dagelijks gebruikt).
voor de andere zou een seca ontvanger een godengeschenk zijn,en voor de andere een nachtmerrie.
als klant zijnde of nieuwe klant,kan ik de mensen alleen aanraden diverse forums,boarden en andere hobyisten ten rade gaan.satelliet is ook een enorme evolutie.de ontvanger van vandaag waarmee je zoveel kan doen,blijkt soms na 6 maanden niets meer te kunnen t.o.v. de nieuwe.
om er geen kilometerthread ervan te maken vindt ik,dat een verkoper garantie moet bieden en indien mogelijk hersteld (zonder dat men zelf heeft gepruts gepatcht of iets anders).
en indien mogelijk een beetje support.
om het eens in andere termen te zeggen,waar men auto's verkoopt gaat men meestal ook geen rijlessen geven.ze zullen misschien in het kort uitleggen hoe de wagen werkt,maar voor de rest sta je er alleen voor.dat is ook een beetje met satellietontvangers,de ene meer dan de andere.en voor een satverkoper is het misschien wel soms moeillijk om bij te blijven van alle ontvangers.ik wil de satverkopers nu niet allemaal mooi praten,er zijn goede,minder goede en slechte,maar dat heb je overal in.om af te sluiten,vind ik wel dat het niet door de beugel kan dat bepaalde satverkopers vroeger een bijhorend kaartje verkocht om iets meer te zien en daarvoor soms tot 350 euro's vroegen.Dat kan niet,dit is geld (goud) verdienen op de hackers hun zweet.dit heeft trouwens (volgens mijn bronnen) geleid dat bepaalde hackersgroepen ermee opgehouden zijn.
in dit laatste ligt het in de hand van europa als ze willen dat de piraterij verminderd!!!zie vorige postings in deze thread.

Ok ik neem dit mee en ga ermee naar div. handelaren met jullie goedvinden en de gedeeltes voor brussel speel ik ook door.

Dus PF en bt rolo en jack en vister jullie antwoorden neem ik mee met jullie goedvinden, ik ga er vanuit als ik niks hoor dan is het ok anders even een pm....

Duck van mij mag je draadje sluiten....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan