image 7000s

sf_img_v108_1_1210

de meest stabiele die er op dit moment is.
en ik heb er toch al heeeeeeel veel geprobeerd

werkt zelfs uitstekend met card sharing , geen haperingen als vele andere image's .

ben dus zeer tevreden met de sf

groetjes john1305

De erase.img is wel de veiligste methode als je van images wisselt, maar binnen een emu hoeft dat lang niet altijd.
Zo heb ik zelf diverse rudreams erop gehad zonder ooit een erase.img te doen, behalve toen de 108.1 uit kwam.

Het blijft natuurlijk wel veiliger om het wel te doen.

Originally posted by Black Tiger
De erase.img is wel de veiligste methode als je van images wisselt

ik gebruik de nieuwste versie van flashwizard
volgens programma:

Important: when dreambox reboots, there is NO need to do the "Flash Erase" procedure: it is done automatically

MOET het ervoor wel dan ?????

@KweetNiet

Zoals BlackTiger al aangeeft: erase.img gebruiken is de veiligste manier. Je vraagt of het ervoor wel MOET.

Er MOET helemaal niks, dat bepaal je natuurlijk zelf.

Wij gebruiken bv. de laatste ruDream images en al enige tijd kun je upgrades van images via het menu van de dreambox uploaden Dan hoef je ook geen erase.img te doen, ruDream zorgt dan nl. zelf e.e.a. Wij doen dus nauwelijks nog een erase.img, maar het kan nooit (!) kwaad om het wel te gebruiken. Het is en blijft nu eenmaal de veiligste manier en daarmee zijn we - na jouw antwoord te hebben gegeven - weer bij de correcte stelling van BlackTiger.

P.S. Wat ons betreft kun je je nick nu veranderen in: KweetHet

Ben het helemaal met eendenteam eens.

Wel wil ik voor jou nog even een beetje het verschil aangeven tussen een erase.img en een flash-erase.

there is NO need to do the "Flash Erase" procedure
De flash erase is weer iets anders dan het erase.img. Het erase.img maakt het hele img leeg, echt alles weg.

De flash erase is als je een nieuw image er in hebt gezet, en dan bij de eerste boot de knop naar boven ingedrukt houdt totdat je kort "flash erase" ziet, deze haalt je instellingen weg zodat je ze vers kunt ingeven.
Dit is verstandig om te doen zodat er geen oude rommel of flashfoutjes blijven hangen.

De hier aangehaalde regel geeft aan dat je dat dus niet hoeft te doen. Er zijn rudreams die dat -ook- allemaal al goed geregeld hebben. Voordeel daarvan is dat bijv. je lnb en disecq instellingen dan bewaard blijven.

Ik blijf het jammer vinden dat die gasten gestopt zijn.

P.S. Wat ons betreft kun je je nick nu veranderen in: KweetHet
Da's een goeie! :biggrin:

Hmmmm ik weethet een klein beetje .:biggrin:
Dus ik hou het toch maar op Kweetniet of zal ik er Kweetheteenbeetje van maken

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan