- Lid sinds
- 8 feb 2001
- Berichten
- 35.397
- Waarderingsscore
- 1.261
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
- Locatie
- State Penitentiary
ING communiceert nu naar klanten in de "je" en "jij" vorm in plaats van zoals het (mijns inziens) hoort in de u vorm.
Volgens de ING is dat om het contact met klanten meer gelijkwaardig te maken. Persoonlijk acht ik dit onzin, want deze gelijkwaardigheid kan ook in de "u" vorm en is het gewoon een vorm van beleefdheid.
Volgens de ING is het nu begonnen in de communicatie, maar zal straks uitgebreid worden in alle communicatie en ook de website zal aangepast worden.
Wat vinden jullie daar nu van? Hoort men gewoon beleefd te zijn tegen klanten of moeten we tutoyeren maar normaal vinden? Het gaat niet alleen om banken maar steeds meer bedrijven ziet men dit doen.
Uiteraard heb ik het dan niet over als een klant iemand met "je" of "jij" benadert, mag je mijns inziens als medewerker ook op die manier terug antwoorden.
Maar in eerste instantie dus met communicatie naar een klant toe? Wat vinden jullie hiervan?
Mijn mening is duidelijk, ik vind het onbeleefd en dus ook niet kunnen.
Volgens de ING is dat om het contact met klanten meer gelijkwaardig te maken. Persoonlijk acht ik dit onzin, want deze gelijkwaardigheid kan ook in de "u" vorm en is het gewoon een vorm van beleefdheid.
Volgens de ING is het nu begonnen in de communicatie, maar zal straks uitgebreid worden in alle communicatie en ook de website zal aangepast worden.
Wat vinden jullie daar nu van? Hoort men gewoon beleefd te zijn tegen klanten of moeten we tutoyeren maar normaal vinden? Het gaat niet alleen om banken maar steeds meer bedrijven ziet men dit doen.
Uiteraard heb ik het dan niet over als een klant iemand met "je" of "jij" benadert, mag je mijns inziens als medewerker ook op die manier terug antwoorden.
Maar in eerste instantie dus met communicatie naar een klant toe? Wat vinden jullie hiervan?
Mijn mening is duidelijk, ik vind het onbeleefd en dus ook niet kunnen.