inktcartridges

klopt
er zijn idd firma's die garantie geven
lik hoor vaak van klanten dat hun printer het begeven heeft (raar genoeg in de meeste gevallen epson en canon)
printer wordt vaak tegen hoge kosten of helemaal niet gerepareerd ... ook niet als men nog garantie heeft ... let hier heel goed op
ik heb het namelijk al meerdere malen voor elkaar gekregen dat de klant alsnog een nieuwe printer krijgt
hoe ??
vrij simpel:
epson printer = 2 maanden niet gebruikt wegens bijvoorbeeld lange vakantie
die epson printer heeft GOEDE compatible patronen
epson zegt uhuh u gebruikt niet de originele patronen dus vervalt hierbij de garantie ..... NIETS is minder waar
de kop is na 2 maanden gebruiken geheel uitgedroogd dit ligt dus niet aan de patronen
tsja daar sta je dan als klant .. je kan geen kant op
toch wel :)
firma epson heeft geen alleenrecht op hun patronen en kunnen de klant dus niet verplichten hun DURE en (laag inhoud houdende) patronen te gebruiken
je bent dus vrij compatible te gebruiken met behoud van garantie
pas als er daadwerkelijk aangetoond kan worden door epson EN een eventueel onafhankelijk persoon (monteur) dat de schade is ontstaan door het gebruik van compatible patronen zal de garantie vervallen.
in slechts 30% van die gevallen kunnen ze dat echt kenbaar maken
dus laat je niet afschrikken met de meldingen van :
bij het gebruik van NIET originele patronen vervalt de garantie.
dat is alleen maar een centen kwestie.
kijk idd daarom goed naar de firma's waar je compatible patronen koopt
en of ze garantie geven bij eventuele schade die ontstaan is door het gebruik van hun patronen:
de firma ARMOR in frankrijk waar ik mijn epson patronen inkoop heeft deze garantie:
There is a two-year guarantee on the optimal functioning and the perfect reliability of all Armor's product ranges.
However, we go even further to give you total peace of mind. If a product which has been proved to be faulty causes damage to your printer or you copier, we will pay for the repairs.

oja wecare ??? uhuh we don'tcare zal je bedoelen
99% van de patronen die wecare verkoopt is slechts een hergevulde oude patroon
ze zetten op hun verpakking wel : remanufactered (opnieuw gefabriceerd) uhuh laat ze dat maar eens bewijzen :)
je leverd je oude patroon vol vertrouwen in dat ze millieu vriendelijk verwerkt worden en dat de opbrengsten gaan naar goede doelen
je oude inktpatroon wordt gecontroleerd
er gaat een paar ml inkt in
komt een nieuwe stikker op en een mooi doosje van 0,05 ct
en hij hangt weer in he rek voor 5 of 10 euro goedkoper dan een origineel.
inktkosten ?? gemiddeld 3.00 euro (vrij goedkope slechte inkt)
verkoop van patroon ?? gemiddeld 20 euro
dat is 17 euro dikke winst :)

D-SQUAD;169169 zei:
@freggel1 ik zal er ff achteraan gaan voor je
deze continu system setjes hebben wij niet standaard op voorraad
je krijgt wel een pm van me.

@D-SQUAD, is goed ik hoor het tzt wel. ;)

Alvast bedankt voor de moeite.

Hey D-SQUAD ik heb vandaag de zwarte cartridge vervangen en heb een aantal text en covers uitgeprint maar ik moet zeggen dat ik haast geen verschil zie met de afdrukken zoals die voorheen waren,, dus ik laat hem er maar in zitten.

Binnenkort moeten er 2 andere kleuren vervangen worden want die zijn ook bijna op maar vind het zonde om die nu al te vervangen.
Wacht wel tot ze echt op zijn.

Maarre begrijp ik goed dat jij deze cartridges ook verkoopt,, geef me dan een PM want heb altijd liever goede cartridges en jouw gun ik het meer dan een of andere internet site :)

Oh en Freggel waar koop jij ze dan want ook daar ben ik benieuw over,, kan uiteraard ook via PM :)

Ik heb een stylus 3850 van Epson, en koop ( althans kocht) mijn cartridges altijd bij cheapinkt...
tot nu toe heeft men nog maar 1 keer een verkeerde kleur gelverd, voor de rest nog geen klagen.

freggel1;169415 zei:
Ik heb een stylus 3850 van Epson, en koop ( althans kocht) mijn cartridges altijd bij cheapinkt...
tot nu toe heeft men nog maar 1 keer een verkeerde kleur gelverd, voor de rest nog geen klagen.

hehe freggel1 :tong:
de spijker op z'n kop
das meeteen een goede voor jack voor 2.25 per stuk heb je nieuwe en goede compatible patronen.
goedkoper kan ik ze niet leveren aan je dus je zou ze ook gewoon daar kunnen bestellen
ze geven goede garanties en leveren vrij snel.

@freggel ik zal dinsdag ff bellen voor je continu systeempje
maandag ben ik vrij dus wordt dinsdag dat ik iets weet.

Tja D-SQUAD er is helaas veel zooi in de markt iets meer als jaar geleden toen ik begon met inkt wist ik er nog niet zoveel vanaf maar door schade en schande wordt je wijs en dat je echt niet wecare moet hebben wat een rommel als je CNjet tegenkomt wordt je ook niet gelukkig al geven ze wel garantie op de cardridges.
Emstar heeft het heel aardig voor elkaar met de garantie ook als er schade zou zijn aan je printer wordt deze vergoed tot op heden heb ik daar nog geen problemen mee gehad.

D-SQUAD;169509 zei:
@freggel ik zal dinsdag ff bellen voor je continu systeempje
maandag ben ik vrij dus wordt dinsdag dat ik iets weet.

Ik ben benieuwd...

freggel1;169415 zei:

OK bedankt Freggel,, kon op hun site niet zo snel vinden of je voor uit moet betalen of krijg je bij hun ook gewoon de rekening tesamen met de cartridges.

Heb trouwens nog gezocht naar degene die ik nu heb maar kon daar weinig over vinden.

Op het doosje staat: G & G inkt cartridge
Staat trouwens op made in the U.S.A.

Effe vraagje tussendoor Jack werkt het moederbord nog?

even terug ontopic je ziet steeds meer merken van cardridges veelal zijn dit nagevulde en van slechte kwaliteit en met slechte inkt aangevuld met water.

jack;169519 zei:
OK bedankt Freggel,, kon op hun site niet zo snel vinden of je voor uit moet betalen of krijg je bij hun ook gewoon de rekening tesamen met de cartridges.

Jack, ik betaal bij deze site gewoon vooruit, en heb tot nu toe geen problemen gehad, de cartridges die ik nodig heb bevatten bij hun nog meer inkt dan standaard de originele, en als ik ga kijken wat ik gebruik.... van alle een stuk of 5 of 6 per jaar, dus een €50 per jaar, en dat als ik een goede kwaliteit van printen neem en het op een downloaden en een branden zet toch een 400 0f 500 prints en schijfjes... :stupid:

Maar dat neemt niet weg dat ik nieuwsgieirg ben naar hetgeen D-SQAUD heeft...

The Wizzard;169523 zei:
even terug ontopic je ziet steeds meer merken van cardridges veelal zijn dit nagevulde en van slechte kwaliteit en met slechte inkt aangevuld met water.

dat klopt maar dat gaat niet op voor de nieuwe epson printers
met nieuw bedoel ik al vanaf de c64 de 4 en 6 losse patronen van de epson
deze orginie patronen hebben van binnen een soort van labirint
er zit niets in en zijn nagenoeg niet goed te hervullen
die patronen bevatten dan ook vaak maar 8 tot max 12 ml per kleur
de compatible patronen zijn gewoon nagemaakte patronen
in de patronen zelf zit een spons die dus meer inkt bevat dan een origineel
en deze zijn wel makkelijker na te vullen ... maar liever niet als wel.
ga je ze toch navullen zorg er dan voor dat je gewoon goede inkt hebt
je kan die vaak kopen op beurzen maar koop niet bij de eerste de beste kraam
je ziet daar ook erg veel verschil in.
de inkt voor de losse epson patronen is een wat dikkere inkt ( soort pasta)
zorg er dan voor dat je die inkt koopt een geen inkt die lijkt op water.

The Wizzard;169523 zei:
Effe vraagje tussendoor Jack werkt het moederbord nog?

Ja gelukkig werkt het allemaal nog perfect Wizzard,, heb je allemaal perfect verholpen :)

En om ook weer ontopic te gaan,, de covers komen er nog steeds perfect uit rollen hier :)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan