Hi Freggeltje,
En hoe is de beeldkwaliteit? En het nachtzicht?
B.
En hoe is de beeldkwaliteit? En het nachtzicht?
B.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja binnenshuis, je hebt dus nog geen forwards gemaakt in je modem om van buitenaf te kunnen kijken? Want dat is juist het interessante.Ingesteld op NL, en een ip-adres ingesteld die in de buurt zit van de andere interne ip-adressen hier, en op alle pc een bestand gezet, en meteen na inloggen overal beeld.
Dat ligt er aan waar je zit. Niet in oud-UPC gebied, echter wel in oud-Ziggo gebied.De IPv6 is GEEN portforwarding mogelijk,althands nu nog niet.
Nou ik krijg daar niets op. Maar ik bedoelde ook via de browser aan de hand van intern ip van de camera.Op de pc's gaat het ook via de browser, althans dat hoop ik, het gaat namelijk via NetSurveillance.web.
Ik weet niet helemaal wat je bedoeld met je vraag. Je kunt zelf een poort kiezen. Standaard zal deze wel op 80 staan, maar dat kan elke willekeurige poort zijn, liefst boven de 1024. Zo kun je bijv. je geboortedatum pakken als poortnummer. Dat zul jij wel onthouden, een ander zal er op moeten bruteforcen of toevallig die poort tegen komen.Vraag is nu, BT, het is niet de manier die jij wil, maar de poort die aangegeven wordt in het systeem zelf aanpassen, en ook deze in het modem?