kreeg 2 rekeningen van het net:
factuur 1
en
factuur 2
het net ?? pfffffffffffff wat een zooi
ik had eerst orange (wanadoo) en kreeg wat problemen en na veel gezeur besloten om over te stappen naar hetnet.
had ik het maar niet gedaan !! alhoewel !!!!!
15 oktober kreeg ik mijn experiabox binnen
dacht kom ff aansluiten ff nummertje bellen en alles werkt
nou mooi niet:
internet werkte perfect en meteen
telefonie eigenlijk ook wel maar ik bleek ineens een heel ander nummer te hebben. (uitgaande gesprekken)
ik werd de hele tijd gebeld door een oude vrouw die haar zoon wilde spreken.
bleek ik een nummer te hebben (030) utrecht
hier z'n 80 km vandaan.
dus ik bellen naar hetnet en tsja daar bleek dat er een foutje in zat
ik had de verkeerde box gekregen (experia box staat via WAN MAC geregistreerd op nummer)
mah dacht ach foutje kan ..... uhuh
na veel gezeur dat probleem opgelost.
uhuh nog steeds niet
ik had gewoon inbrekers op mijn lijn ... een inbreker is iemand die jou doet bellen terwijl jij al uitgaand aan het bellen bent via de experiabox
analoog over digitaal ,
voorbeeld:
mijn vrouw beld mij op ... ineens hoor ik klik klik en ze heeft iemand anders aan de telefoon (iemand die haar beld)
ik kan vrolijk hun gesprek meeluisteren ze horen alle 2 mij niet
maar ik hun wel.
als de andere persoon ophangt hoord mijn vrouw tuut tuut tuut
maar ik kan haar nog steeds horen.
zodra er dus een inbreker op de lijn is geweest hangt het hele sysyteem en ben ik thuis niet meer berijkbaar (mits ik experia restart)
ben hier dus al vanaf 15 oktober mee bezig
het probleem erkenen zowel kpn als hetnet
en ze zijn er mee bezig.
maar ja ondertussen wordt de telefoon gewoon gebruikt
wie gaat er voor deze kosten opdraaien ????
normaal zou je zeggen hetnet
nee zeggen ze die moet je zelf betalen
uhuh nee ik heb een abbo bij hetnet voor onbeperkt bellen en dat wordt gebruikt
als blijkt dat binnen hun systeem een fout zit zou hetnet aansprakelijk zijn voor de gemaakt kosten bij kpn
om het verhaal niet al te lang te maken
heb ik vandaag voor de 15e keer gebeld naar hetnet en ze kunnen mij geen datum geven waneer he probleem is opgelost.
ik heb hierop dus service van kpn gebeld hoe dat zit met die kosten die inmiddels gemaakt zijn,
wat blijkt ???? er zijn al vanaf 20 oktober geen uitgaande gesprekken meer gevoerd vanaf mijn nummer !!!!
heel raar lol er wordt dagelijks mee gebeld
er zijn geen kosten bij kpn en ook niet bij hetnet over de digitale lijn .
ik blijk in het niets te bellen er worden geen registraties vericht binnen het systeem kpn zegt nu zelf .... we kunnen hier niets aan doen
hopen dat het zsm is opgelost.
ben hier dus nu al vanaf 15 oktober mee bezig
ben het eigenlijk een beetje zat om zo aan het lijntje gehouden te worden door zowel kpn als hetnet,
maar jah aan de andere kant bel ik geheel gratis dus ook naar 0900 en 06 nummers (die heb ik in deze periode ook gebeld maar is geen registratie van)
en neem de inbrekers ff op de koop toe en zo nu en dan de experia rebooten
of ik zeg .... hetnet kan zich niet aan de voorwaarden houden over het geleverde product en kan zo dus onder het contract uit en ga opzoek naar een andere provider.
PS internet werkt wel perfect en niet op een noodlijn maar 4mbit via hetnet.
afgelopen maandag (13-11-06) zou dit probleem opgelost moeten zijn
helaas kunnen ze nu nog steeds niets voor me doen ze zijn er mee bezig (zeggen ze )
weet nog niet wat ik ga doen hiermee.