Internet + bellen,vertel je mening aub.

de experia box sluit je aan zonder spliter, dus rechtstreeks op de tel lijn dat kan het niet zijn der is een meting gedaan door de kpn de max snelheid bij het 4mb pakket zou zijn 1,7 tot 2.1 mb,
dus een update heeft geen zin voor mij,
zit in een moeras gebiedt met oude kabels dus dat zal het zijn.
jammer,

Ah dus in de Experiabox zit al een splitter ingebouwd, net als bij de Livebox van Orange.
Die metingen van de KPN moet je niet te zeer vertrouwen, maar als je een lager pakket hebt, dan kan het inderdaad ook zijn dat de snelheid lager uitpakt.
Ben het gaan navragen, vriend van me heeft een 8mbit pakket en houdt daar toch nog 6mbit van over op die 4 km.
Eerst kreeg hij helemaal geen adsl, zou te ver weg zijn volgens KPN, doch hij heeft het nu al een aantal jaren.

Moerasgebied is natuurlijk wel lastiger, ook met kabels etc. Die vriend van me zit op een boot, maar wel bij de stad en in die buitenwijk zitten ook nog zat abo's dus wordt door KPN ook nog genoeg gedaan voor de klanten.
In buitengebieden is dat helaas wel eens vaak anders.
Maarja, toch fijn dat je in elk geval internet hebt, is altijd beter dan inbellen met een modempje.

Nu heb je twee soorten Experia boxen maar in ieder geval de Thomson moet je met splitter aansluiten pas na dat je nummer geporteerd is en dat duurt een dag of tien kun je de splitter er tussen uit halen en bel je via Voip.

Dus er zit geen splitter ingebouwd.

Dan hoef je de splitter er ook niet tussenuit te halen lijkt me want dat heeft totaal geen zin, voip gaat via het adsl signaal niet via het telefoniesignaal.

Jakkes... nummerportering.
Thanks voor de info in elk geval Aart.

Ik bel en net via solcon. Niet de goedkoopste maar in mijn ogen wel de beste. Klantenservice? Niks geen 0900 eurie per minuut kostend nummer. Ik bel gewoon een lokaal nummer. Probleempje? Log een probleem op de site, bellen je indien nodig gewoon even. Doet het telefoongedeelte het niet? bellen ze je op je mobiel. geen probleem allemaal. Heb je zelf de boel verkloot, geen probleem, zet het vinkje bij beheer op afstend even aan en we breien de boel weer even recht. Dus eigenlijk niets dan lof over solcon. Wat ik al zei niet de goedkoopste maar wel de goeiste.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan