Is er interesse in een My posts/ My threads hack?

Hoi Ulk.

Jammer inderdaad dat je hem niet gezien hebt. Hij stond in dit forum, en hij stond als sticky bovenaan, een sticky wil zeggen dat hij altijd als een van de eerste postings blijft.
Maar het is wel fijn om te horen dat je in elk geval ook had willen stemmen, het kan in elk geval niet zo zijn dat duizenden hem gemist hebben vanwege een verkeerde plaats daar letten we wel op.

Maar er komen nog wel een paar van deze polls aanzetten dus je hebt nog kans, deze zullen ook als "sticky" geplaatst worden en ze worden net als nieuwe posts ook gewoon zichtbaar als nieuwe postings.

Ehmz... even ter nieuwsgierigheid Ulk... wat zou jij gestemd hebben?

Geringe aantal stemmers.

Ik denk dat de meeste het geen belangrijke optie vinden of
dat de overgrote meerderheid tevreden is met de huidige
opbouw en gang van zaken op het board.

Ik ben dolgelukkig als er een snel antwoord is op mijn vragen
want ik ga pas vragen nadat ik zelf zoveel mogelijk heb uitgezocht.

Mijn eindconclusie is:
Ik ben zeer tevreden over het board en bedank bij deze de heren
moderatoren die geheel belangeloos hun vrije tijd in het board steken.
Alle respect en waardering.

Email Scriptum
Oh ja, ik heb wel gestemd!
Multispeed

Tja, ik heb natuurlijk ook gestemd.
Mij maakt het niet uit, ik zit niet op zo'n functie te wachten, maar zal me er ook niet aan storen. Wellicht zal ik hem dan ook wel eens gebruiken.
Ik ben zeer tevreden over het board, kom er bijna dagelijks, en als ik ergens problem mee heb wordt ik altijd snel geholpen.

Vandaar was mijn stem, het maakt mij niet uit.

Goed gedaan, maar jullie zitten dan inderdaad in die vrij vaste groep die zich toch altijd wel op een of andere manier in zet.;)
Maar toch in elk geval bedankt voor jullie stem! Het is immers ook van belang om te weten of een bepaalde optie mensen niet uit maakt of ie er wel of niet in zit, daarom ook speciaal zit die keuze mogelijkheid erbij.

Black Tiger;176501 zei:
Ehmz... even ter nieuwsgierigheid Ulk... wat zou jij gestemd hebben?

Ik denk dat ik hem zou gebruiken. Ben automatisch be(nieuw)d(-s)gierig naar nieuwe reacties/nieuwe posts. Is, denk ik, ook de reden da ik langs deze posting gekeken heb. "Sticky's zijn vaak oudbollig en achterhaald of ik heb ze al -tig keer voorbij zien komen. staat er zelfs nog een van 28-04-2004 !
Als ik dan het forum bezoek, sla ik de eerste tien items over en kijk dan naar de meest recente data.
Ik zou dus voor stemmen (puur uit luiheid ? )
Verder vind ik jullie werk (nog steeds) excellent!

Groet,
Ulk.

Als die sticky van 2004 er nog staat is hij nog steeds belangrijk.:biggrin:

nieuwe reacties/nieuwe posts
Euh.... er is al een knopje "new posts", deze thread gaat over "my posts" en "my threads".;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan