is er na format c: nog wat terug te zoeken op de schijf?

jongens het is gelukt op mijn laptop eerst geformateerd toen nieuwe installatie easy rocovery pro gedraait en onvoorstelbaarbaar alles komt te voorschijn de oude(incl alle afbeeldingen)en nieuwe map documenten zelf windows oud en nieuw en kan hij ze alleen niet op de zelfde schijf terug zetten dus je zult een extra hd moeten gebruiken,woensdag ga ik het op de pc proberen waar het om gaat alleen die heeft het probleem dat dat de gebruiker een wachtwoord had en er persoonlijke mappen van had gemaakt daarom kreeg ik ze toen niet gekopieerd en waren alle mappen leeg in het usmt2.unc bestand,misschien heeft iemand hier nog een tip voor om ze toch te openen en te kopieren als ik ze boven water krijg,

bedankt ruud

heb net geprobeerd om beveiligde mijn documenten terug te vinden maar helemaal niks alle andere gebruikers worden wel terug gevonden maar net het account met wachtwoord en persoonlijke mappen komen niet boven water,iemand hier ervaring mee?
gr ruud

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien dat GetDataBack wel kan helpen, iemand anders sprak hier ook lovend over, mede omdat hier ook zaken die onder een account stonden mee teruggehaald konden worden.
Er is zelfs een versie voor NTFS, maar zoals gezegd, zelf geen ervaring mee.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan