is het merk Sweex goed of slecht?....voor een digitale foto camera.

altijd een heel hoge prijs/kwaliteit verhouding
Nou... laten we dit houden op "zeer goede" en niet op heel hoge. Want het is mooi spul voor weinig geld.
Echter "heel hoog" vind ik persoonlijk wat te hoog gegrepen.
Heb hier een AMD 2000+ staan en tijdelijk heb ik een aldi pc gehad, exact dezelfe processor, even veel geheugen en zelfs nog minder dingen geinstalleerd in xp.
Deze zou dus even snel moeten zijn. Hij was echter langzamer. Niet alleen een beetje langzamer (wat dan wel misschien zou kunnen) maar echt merkbaar langzamer.
De pc's van de aldi hebben meestal leuk spul erin voor heel goedkoop. Dat heel goedkoop moet -altijd- ergens vandaan komen en een van die dingen waar het vandaan komt is het moederbord.
Helaas is dat nu net een van de bottlenecks van de pc's. Het medion mainboard in dat systeem kon gewoon op geen enkele manier tippen aan mijn Asus mainboard en dat was niet erg geweest, ware het niet dat de vertraging zelfs merkbaar was.
Deze ervaring heb ik trouwens al met een paar Aldi systemen gehad. Werken overigens uitstekend verder hoor, daar geen kwaad woord over.

Maar het is in mijn optiek wel al voldoende om het "heel hoog" terug te zetten naar "zeer goed".

Originally posted by Black Tiger
Maar het is in mijn optiek wel al voldoende om het "heel hoog" terug te zetten naar "zeer goed".
O, euh, tja... ik dacht dat "zeer goed" beter was dan "heel hoog". BT, je hebt wat mij betreft dus weer helemaal gelijk.

Misschien had ik het woordje "heel" bij "heel hoog" weg moeten laten. Het blijft echter zeer de moeite waard!

Ja gewoon hoog mag ook als "heel" weg blijft.
Ben het in elk geval zeker met je eens dat het zeer de moeite waard is.

De apparatuur werkt immers verder uitstekend en zoals ik begrepen heb komen de mensen het eerste jaar bij je thuis ook repareren dus de service is ook goed.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan