Jammer!

Dat van die nieuwe kaart wisten we al. Daar hebben we een mannetje voor. Dus dat maakt niet zo uit. Die netwerkcode, die is belangrijker in het hele verhaal.

Ciao,

Al.

wat heb je aan een andere n.w.code,als de streams anders ingedeeld zijn?dat truukje met spice gaat niet meer!
deze zit niet meer in de streams!!niet in enschede in elk geval.

groetjes, mantaray

Lijkt erop alsof de stream behorende bij het pakket aan de smartcard gekoppeld is. Een andere providerkaart geeft nu geen beeld, maar kies je de bijbehorende n.w.code dan krijg je het juiste pakket (m.a.w. de juiste stream). Dat is incl. door jou genoemde zender. De 1st main provider is dan benodigd voor alle kanalen want anders heb je met Arrivo hetzelfde gezeur als met Filmtime toendertijd.

Er is dus na 18 november het een en ander veranderd om het beter te beveiligen. Neemt niet weg dat de providers onderling nog steeds elkaars netwerken nodig hebben voor de beschikbaarheid van de kanalen.

Graag merk ik even op dat alle info hier vermeld nog steeds betrekking heeft op een legale vorm van de hobby.

Ciao,

Al.

ligt niet aan de kaart maar aan de soft die ze de ontvanger sturen,kan zelf aale streams zin met m,n dvb-c tester en alles wat ik op de "duitse"box open heb zit ook op de streams!
niet meer en niet minder.
en als ik het heb over andere kaart dan bedoel ik een ANDERE KAART.denk eens aan rood en blauw

wat heb je aan een andere n.w.code,als de streams anders ingedeeld zijn?dat truukje met spice gaat niet meer!
deze zit niet meer in de streams!!niet in enschede in elk geval.

groetjes, mantaray

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan