Thanks voor het compliment.
Ja inderdaad, we hadden al een nieuwe versie, maar dat was een beta dus al te veel konden we er niet aan veranderen in afwachting van de final release, deze heb ik er vannacht op gezet en gelijk even wat kleurtjes aangepast omdat bepaalde links, zoals de logout funktie die ook onderaan het board zat (en mij nog helemaal niet opgevallen was zelfs) en de tijd niet zichtbaar waren.
Nu is het dus wat roder, misschien wordt de hele kleuraanpassing nog verder uitgewerkt en wordt de achtergrond weer een ander kleurtje en de hoofdforums ook, nog geen idee.
Denktenk gaat als het goed is ook nog een kleur aanpassing maken dus we kunnen weer vooruit, een aantal styles maken, avatars uploaden zou nu ook tot de mogelijkheden moeten gaan behoren, althans dat is de bedoeling.
We zijn net nog even aan het afwachten want morgen zou als het goed is door de server admin nog een upgrade gedaan worden van apache en wat voor ons meer belangrijk is, de mysql server zodat wat bugjes die er nu nog zijn ook eruit kunnen.
Daarna gaan er weer wat nieuwe hacks toegepast worden want er zijn best mooie dingen uit voor deze nieuwe boardsoft.
Het spreekt voor zich dat jullie input, ideeën etc. erg welkom zijn en voor zover mogelijk zullen we die in de aanpassingen meenemen.
De aanpassing zodat het op 800x600 weer goed zichtbaar zou zijn was een van de belangrijkste die als eerste opgelost moest worden en nu ik hoor dat dit gelukt is (kan het zelf niet zien, zit in 1024x768) stemt dat ook weer tot tevredenheid want het is natuurlijk wel de bedoeling dat ook iedereen er van genieten kan en niet alleen de high-resolutie mensen.