Kaartwissel.nl

Kaartje aangemeld op 22-02 en meeltje gehad met kostenoverzicht.
Maar verder nog helemaal naks ontvangen, geen rekening en al helemaal geen nieuw kaartje.

Wie wel?

hallo allemaal kaartje binnen hoor
heb hem nog niet getest dacht eers maar even berichtje maken hier :)
zal hem straks nog even uitlezen haha (proberen) dan de
blokker weer even gereed maken en dan maar kijken wat er gebeurd

krijg geen afbeelding hier dan maar even zo kijk hier

Ziet er wel aardig uit.
Van wie zouden ze deze "restpartij"nu weer hebben overgenomen?

ben bang dat het geen restpartij is ,dit is namelijk een zeer goed beveiligde kaart ,deze kaart heeft schijnbaar de mogelijkheid om via een update nieuwe software te krijgen dus werk aan de winkel gr jaap

wel ik heb de rekening vandaag binnen gekregen
en heb hem betaalt ?19,95
een deze dagen moet dus mijn nieuwe smartcard in de bus vallen

volgens de brief

Vandaag mijn nieuwe (seca)kaart gehad. Volgens de brief zou ik binnen enkele seconden beeld krijgen. Vergeet het maar. Werkt helaas niet. Doe ik iets verkeerd?? Anders morgen maar eens bellen naar meneer Digitaal...

Klopt. Sorry, Trust, je hebt gelijk, maar het was eigenlijk cynisch bedoeld. Ik kon volgens de brief gewoon de kaart erin stoppen en na een paar seconden zou ik beeld hebben. Dat lukte dus niet. Vandaar dat ik even baalde en hier ging kijken of er dergelijke problemen bekend waren. De dag erna kreeg ik wel beeld maar dat was na een hoop gedoe met cam en kaart opnieuw erin stoppen. Het probleem zit waarschijnlijk in mijn ontvanger, dus hoort niet in deze topic thuis. Ik ben van een originele irdeto 1 (Pace ontvanger) overgestapt naar seca met standaard pakket van ?6,95. Leek me een redelijk aanbod. Ik heb een Topfield 4000 waar ik nog nooit problemen mee heb gehad maar nu wel dus. Telkens als ik de ontvanger nu aanzet krijg ik geen beeld en moet eerst de cam er opnieuw in steken voordat ik beeld heb. Ik zal dit verhaal bij de topfield kenners neerzetten. Hopelijk is het bekend en kan ik het probleem oplossen. Maar je weet nu tenminste wat er aan de hand is.

Groet,
Impala

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan