Kijk vandaag eens in je Router...

C

cliff

Dit zag ik:

Link Status: Up
Upstream Speed: 320 kbps
Downstream Speed: 2048 kbps

Niet slecht he??

Hmmmmm dat moet ik ook gaan krijgen,, maar waar zie je dat eigenlijk in je router,, ik kan wel gegevens vinden als ik naar mijn router surf,, maar waar staat dat precies,, waaronder.

Je moet even in je modem kijken voor de huidige snelheid. Cliff zal wel een modem hebben met ingebouwde router.

Begrijp het even niet,, ik heb een Sitecom router die dus naast mijn PC staat,, ik kan naar een IP surven op het net waar allerlei dingen staan en waar ik diverse dingen kan instellen zoals login en firewalls.
Maar kan daar niks vinden over de snelheid.

Ja ik heb een router met ingebouwde modem.
Even inloggen op dat ding en in het status tabje staat je up en downstream snelheid.

BTW ik heb een Linksys BEFDSR41W bevalt prima dat doosje.

Ik ken die site,, geeft die rond de 185 voor download en 46 voor upload.

Volgens mij is het hier nog niet doorgevoerd.
Want ik heb ook adsl advanced van Planet net zoals Tweety,, wil wel eens weten wat Tweety hier krijgt nu.

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Jan 18 2004 om 13:14:08 UTC+0100)

Download : 217.0 KByte/sec
Upload : 30.9 KByte/sec
Ping test Nederland : 15.0 ms

Planet Comfort Abo

Robfra

test resultaat hier is 256.0kbyts (2048 kbit/s) download en 40kbyts (320kbit/s) upload
ibby

Originally posted by rcf_hans
hmzzzzz kan deze discussie niet ergens anders ??

Zo jij durft met je 6 postings,, en dan al effe zeggen hier dat iets jouw niet aan staat,, misschien eens beter lezen,, dit heet hier off topic :(

@robfra,

Ik heb hier een adsl advanced abo van planet.
Dus de snelste die er is.

@ jack
de verhoogde snelheid van kpn is nog niet overal duurde geloof ik 2 weken voor iedereen deze verhoging had.
succes
ibby

Dat klopt maar ik wil gewoon weten waar ik dat nu gewoon kan zien in mijn router of op het net.
En dat heb ik nog steeds niet gevonden.

Op deze link staat dat het al gebeurd zou moeten zijn,, maar vlgens mij heeft iemand daar gewoon ja gezegd want als ik nee zeg blijft die in de lijst zeggen van wel en is trouwens ook niet van kpn.

http://www.adslcentrale.nl/

Ik heb hier 467 KB
Maar je kunt beter een speedtest doen bij www.mordax.nl

Verder is het ook nog afhankelijk van lokatie,soms kun je beter gewoon een bestand downloaden van bijvoorbeeld tucows nederland,als je dan wat software neemt dat groot is bijvoorbeeld iets van 8 tot 20 MB dan kun je beter de snelheid bepalen,omdat het bij die mordax of speedtest erg druk is waardoor je een vertekend beeld krijgt omdat het misschien aan jouw kant wel snel is maar aan hun kant niet,zodat je heel verschillende waardes krijgt na meerdere testen.

Ik zou zeggen probeer op tucows het bestand autopilot eens,en dan moet jij na dat je die aangeklikt hebt kiezen voor europa,nederland en dan voor xs4all,dan krijg je een aardig beeld van je huidige download snelheid,bij mij is die 453 KB per seconde.

Mijne is basic.
Snelheid is niet verhoogd.
Mijn speed test is
----------------

1.4 megabits per second
Communications 1.4 megabits per second
Storage 167.4 kilobytes per second
1MB file download 6.1 seconds
Subjective rating Good
-------------------
http://www.adslcentrale.nl staat er geen Capelle a/d IJssel???vreemd??

Owee, weet iemand een monteur (kpn) woont in mijn buurt? Ik wil iemand omkopen om adsl-snelheid nog hoger opkriken.

Hmm basic van xs4all is volgens mij hetzelfde als comfort van planet,bij MZ is dus de snelheid al verhoogt en bij jack nog niet,vandaar dat de snelheid dan voor basic Xs4all dan hetzelfde is als advanced van planet,het verschil komt pas weer als ook jack de upgrade heeft gehad,want MZ heeft nu eigenlijk de snelheid,van het oude advanced pakket.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan