King of pop is dead

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Helaas jackson is er geweest.....:(

Mijn kameraad zal wel baalen.. die heeft voor 380 euro een kaartje gekocht voor zijn concert in london :)

Hij had wel wat rare eigenschappen, maar stomtoevallig zit ik nu met mijn koptelefoon op naar zijn muziek te luisteren!

Maar weer een legende te vroeg overleden. kzit nou weer ff Queen live at wembley te luisteren....

Voor mij ook 1 van de beteren!!!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aSqo17o2a1w]YouTube - Ben - Michael Jackson[/ame]

Het was een rare geworden de laatste jaren, maar heeft in zijn topjaren zeker een enorme inbreng in de popmuziek gehad en een bepaalde cultuur teweeg gebracht.

Maar als we het over zijn vroegere jaren hebben, vindt ik ondanks Ben toch nog One Day in Your Life de mooiste song. Hieronder een uitvoering van iets later, want die van toen hij nog jonger was, is toch iets te slecht van kwaliteit.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=44_qWFAdjqQ&feature=related]YouTube - Michael Jackson - One Day In Your Life[/ame]

Wat kan ik er nog over zeggen, is jammer dat het om deze manier moest gebeuren, er word tenminste gesproken over een overdosis slaapmiddelen.

Maar missen zullen we hem zeker en wie weet komt er nog wat nieuws van hem uit waar die mee bezig was voor zijn nieuwe concerten die er aan te komen zaten.

Dit was en blijft een verschrikkelijk goed album en dit nummer krijgt nu toch wel een aparte betekenis.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Khd_DvDfPCw]YouTube - Michael Jackson - Thriller (HQ) (WideScreen)[/ame]

verschrikkelijk goed album
Da's nog een understatement.:)
Het is het allerbeste album van hem en ook het meest verkochte album ooit. Als ik me niet vergis 101 miljoen exemplaren, dat heeft nog geen andere artiest (ook Madonna niet) gehaald met 1 album.

Was eigenlijk niet eens verrast, wel bijzonder , trainend voor een comeback en dan zo eindigen.

Dus nu met zijn allen world wide zijn albums downloaden. Zolang het nog mag.
De aasgieren staan al te popelen en weldra zullen flinke zakken met geld naar dezen stromen.

Sony Nederland meld dat er een ware run is ontstaan op cd van Micheal Jackson en alles is uitverkocht en er wel weer nieuwe gemaakt worden, maar dat dat even kan duren voor ze in de winkel liggen.
Iets wat ik niet snap, ik gun niemand de dood toe, maar waarom kunnen die cd nu ineens wel verkocht worden en voorheen niet. Ik koop ze sowieso niet en als ik ze al hebben wil dan haal ik ze wel via binaries binnen, al zou het alleen al zijn om Brein dwars te zitten :biggrin:

Hij heeft in z'n goeie tijden ook goeie muziek gemaakt en was een perfectionist op zijn gebied met dans en zo en is in z'n latere jaren erg achteruit gegaan qua gedrag en uiterlijk, R.I.P. Micheal..

Ik zal geen traan om hem laten, zijn muziek was geweldig, maar hij kon niet van kinderen afblijven hij is dan wel vrijgesproken, maar waar rook is vuur.....

@Pikkie: Tja ik weet het niet hoor. Dat is wel het spreekwoord maar uit eigen ervaring kan ik ook putten dat dit spreekwoord echt niet altijd op gaat.
Zeker de de US is zoiets maar de vraag. Vaak is het wel zo, maar als het om grote bekenden gaat is er vaak ook niets van waar maar zijn het pogingen om ze behoorlijke hoeveelheden geld te kunnen afzetten.
Het zou kunnen want het was een apart figuur, maar voor hetzelfde geld is er niets van waar.

Een traan zal ik er ook niet om laten, zo nauw ligt ie me niet aan het hart, maar hij was wel de spil van een omwenteling binnen de popmuziek. En ik was benieuwd wat hij nu nog zou gaan bieden.
Uit oogpunt van history en wat hij in de popmuziek teweeg heeft gebracht, zeker in onze tijd, vind ik het wel jammer dat hij dood is, mede gezien de eigenlijk jonge leeftijd.

Big Henk zei:
maar waarom kunnen die cd nu ineens wel verkocht worden en voorheen niet.
Heel kort door de bocht... omdat hij nu dood is en voorheen niet. Dat is nu eenmaal zo. Als bepaalde figuren sterven dan willen mensen opeens nog vlug zien een aandenken te kopen, voordat het uit de markt is of niet meer interessant. Iets wat overigens niet snel zal gebeuren.
Maar telkens toch krijg je dan zo'n run op dat soort dingen. Dat is niet alleen met cd's, kijk maar eens met schilders, zo gauw er eentje sterft worden de schilderijen opeens een stuk meer waard.
Kennis van me kocht ooit een schilderij van een schilder, was nogal duur vond hij voor 1500 gulden, maar het was wel mooi.
De schilder was niet zo heel erg bekend, een klein beetje. Toevallig op het eind van diezelfde week stierf die schilder, de week er op kreeg hij al een bod van 3500 gulden voor datzelfde schilderij en toen was dus nog niet eens een week voorbij.
Een paar maanden later heeft ie het geloof ik voor 9.500 verkocht. Zo zie je maar weer....

Toen Elvis stierf was er ook een run op alles wat Elvis was etc. etc. Dat is "normaal", alhoewel het in feite toch vreemd is.

pikkie;202646 zei:
Ik zal geen traan om hem laten, zijn muziek was geweldig, maar hij kon niet van kinderen afblijven hij is dan wel vrijgesproken, maar waar rook is vuur.....

Ja als je veel geld hep dan kan dat in de v.s..
En kom je zo weer vrij! Kijk maar naar o.j simpson...

Bt klopt als een bus kan het niet beter verwoorden

T,Was niet mijn favo. zowel in muziek en gedrag. die tenten waar dat vroeger plat gedraaid kwam ik niet.

Heb heeel veel muziek maar van M.J Zul je hier niet aantreffen.

Sinds hij reclame maakte voor Pepsi Cola heeft hij een ongeval gehad met vuurwerk aan zijn hoofd. en vanaf dat moment kreeg hij gelaat problemen en slikte vele pijnstillers en nog meer rotzooi.

En die kinder mishandeling is gewoon afgekocht want met geld is alles te koop en in de vs kunnen ze er wat van.

De meensten moeten het herinneren toen hij die baby over het balkon heen hing. zoeen is niet normaal. en had naar mijn oordeel meer op zijn kerfstok.

Weelde kan een gevaarlijke ziekte worden en dat had hem zeker te pakken.hij wist van gekkigheid niet wat hij moest uitvreten.

Grtz/..

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan