Hahaha, ja het maaiveld heb ik meer dan eens gezocht in Sniper. Dan begon ik gewoon onderweg overal ook tegenstanders af te knallen stiekum. Maarja dan krijg je op een gegeven moment ook dat je toevallig weer iemand die ergens bij hoor te vroeg neer schiet, of neer paft terwijl die juist moest blijven leven of dat het te druk wordt met tegenstanders.
Wordt ook al een jaartje ouder en wil het toch ietsie rustiger aan doen.
Dan zit ik zelf dus echt liever in een WW2 vlieger dan in een F16 waar ik veelal toch geen weg mee weet.
Games kopen deed ik vroeger nooit. Nu download ik er bijna geen meer. Maar koop ze vaker als ze wat ouder zijn. Bij een kringloopwinkel of tweedehands markt moet je geluk hebben. Meestal zijn dat juist die games die ik al vaker gespeeld heb.
Bij g2a.com doe ik echter met kleine regelmaat goede zaken. Hun prijzen liggen over het algemeen sowieso lager dan bij Steam en dan kan verschillen van enkele dubbeltjes tot soms tientallen euro's aan toe, zeker als er een aanbieding is.
Zo was op een gegeven moment de laatste Tombraider nog 39,95 bij Steam en kreeg ik hem in de aanbieding voor 14,95 bij g2a en dat tikt toch lekker aan.
Tja Freggel, ik heb ook nog een NES staan en een SNES, Playstation, een Wii, Xbox, Xbox360 allemaal met games. Nog even los van de honderden cd's met PC spellen op zolder in een doos. Dus dat krijg ik van ze leven allemaal niet meer uitgespeeld. Maar je pikt er de mooiste uit en daar ga je weer eens mee aan de slag.
Althans zo doe ik dat. En zelfs dan, al is het maar 1 spelletje, geraak ik door dat ene spelletje al niet meer op m'n "normale" (voor zover je dat nog normaal kunt noemen) tijd in bed. En moet m'n vrouw me bij de pc bijna wegtrekken om naar de winkel te gaan.

Dus veel of weinig games, het maakt niet uit, een enkel spel kan hetzelfde resultaat teweeg brengen.