Lezen jullie dit goed door voor twee maart !!!!!!!!!!!!!!!!

Dus kun je CDA wel centrum noemen.
Met centrum kun bv ook je zowel naar links lopen als naar rechts lopen, waar het je op dat moment beter uitkomt.
Precies wat het CDA doet, Balkenende liet dat al zien door de Amerikanen tot aan de elleboog ergens in te duwen waar de zon niet schijnt.
En die Bleeker hier uit Groningen.?
Eerst subsidie's afschaffen waar hij zelf met zijn eigen bedrijf vorig jaar nog gretig gebruik van heeft gemaakt en nu beweren dat die subsidie's niet nodig zijn
Nu denkt ie Wilders even aan te pakken en even later kruipt ie weer in het zelfde gaatje, maar dan van Wilders, waar nog steeds de zon niet schijnt.
Dat is dus ook een definitie van centrum.. Een kant op kunnen lopen waar je het op dat moment het beste uitkomt.

Maar of het nu rechts is of links, als het puntje bij het paaltje komt en ze eenmaal minister-president zijn dan kom de boef in hun allemaal naar boven.
Voorbeeld daarvan is Kok PVDA. Voorheen als vakbond leider een geweldige kerel voor het volk, maar toen ie eenmaal premie was, een grote boef.
Dat kwartje van hem die ze later weer weg zouden halen zie je nog steeds elke keer bij het tanken in je tank van de auto verdwijnen.

Maar ik wens iedereen veel succes met stemmen en gun ieder zijn eigen partij, waar hij of zij ook op stemmen wil.
Moge de beste van al de boeven daar in Den Haag winnen.. ;)

Persoonlijk ben ik van mening dat het aantal partijen teruggebracht moet worden tot 6 of zo. Dit komt een snellere besluitvorming alleen maar ten goede. Ik ben ook alleen thuis en ik heb nooit ??n discussie :)

wordt er zo moe van lijk wel of wij ook in de politiek zitten maar discussie of niet we worden toch genaaid
gr frans

dit zijn discussies waar je het toch nooit over eens word, de een roept dit de ander dat. en voor hun gevoel hebben ze allemaal gelijk.
wat ik wel weet is, wat ik zelf nog weet, en me voor altijd heeft gevormd.
dat is onze linkse heilige joop den uil.
die in de nederlandse kranten stond bij een tentje en een nederlandse auto op een camping in griekenland.
terwijl in de griekse kranten (was daar toen) vol trots fotos werden vertoond van onze joop bij het toen nieuwe en grootste hotel palini beach.
en zijn chauffeur had de auto gebracht en joop was ingevlogen.
ook dat BEGROTINGSOVERSCHOT klinkt mij niet bekent in de oren. misschien toen hij net de handel overnam, maar aan het eind klonken de legendarisch geworden woorden van joop "mensen we moeten de broekriem wat strakker gaan aantrekken" terwijl hij in dezelfde week dat hij dit verkondigde zijn eigen jaarloon verdubbelde.
ook werkgevers de schuld geven van het laten komen van gastarbeiders is wel heel kort door de bocht. juist omdat de linkse regeringen het mensen wel heel makkelijk maakten om als je geen zin had gewoon thuis te blijven in plaats van de niet zo makkelijke baantjes te vullen waren de wergevers wel genoodzaakt om gastarbeiders in te zetten.
en ik weet dat het bij allemaal geen koek en ei is, maar ik word toch nog liever geplukt door een rechts persoon die er gewoon voor uit komt, als door een linkse huigelaar.
gr blokker

Dat zie je goed... eindelijk weer iemand die geen zand in de ogen laat strooien.

Wat een onzin!

Grtz.

De enige partij die consequent is, is inderdaad de SP.
Jouw worden Kill, hadden die niet eens een keer een heleboel stemmen samen met cda en wat deed Jan toen liet zich aftroeven door Balkie dus consequent kan je wel vergeten.
Ik heb het al een keer gezegd links is een hele slechte verliezer, maar ja we zullen het 2 maart zien ik heb in ieder geval een reden om pvv te stemmen men vond het weer nodig mijn vrouwtje te bedreigen onze noordafrikaanse tering lijertjes die je gewoon dood moet schoppen of terug sturen, naar dat land van ze want echt die zijn een schande voor hun ouders die hier proberen een toekomst op te bouwen. zo moest ik ff kwijt,ik zal ze wel naar sap en en die debiel van d66 sturen, en bij Job op de thee.....

Herinneren jullie de brand van chemiepack nog???

Ik moei me normaal niet met politiek oid, maar chemiepack weigert te betalen voor de reiniging van het grondwater, en hierdoor moeten wij brabanders rekening gaan houden met een belastingverhoging van 40% ???

Lees hier dit bericht

BREDA - De mogelijke belastingverhoging van het waterschap vanwege de brand bij Chemie-Pack in Moerdijk, stuit op veel weerstand.

"Het is absurd als wij als Brabantse burgers de rekening van de brand bij Chemie-Pack gepresenteerd krijgen. Het gaat me niet eens om die paar tientjes: voor mij is het een principekwestie."

Via Twitter riep Esther Buitenhuis uit Lage Zwaluwe donderdag op tot protest bij waterschap Brabantse Delta en de provincie.
Het waterschap dreigt de belasting volgend jaar fors te verhogen vanwege de hoge kosten van het opruimen van vervuild bluswater na de brand bij Chemie-Pack in Moerdijk. Buitenhuis stuurde tientallen protesttweets de wereld in en diende een klacht in bij het waterschap.

Brabantse Delta verwacht 11 tot 16 miljoen euro kwijt te zijn aan het schoonmaken van de sloten rond Chemie-Pack. Die probeert het waterschap eerst op het bedrijf te verhalen. Als dat niet lukt omdat Chemie-Pack onderverzekerd is en failliet gaat, hoopt het waterschap dat het Rijk of de provincie bijspringt.

Gebeurt dat niet, dan gaan inwoners van West-Brabant volgend jaar 40 procent meer betalen via de belasting voor waterbeheer. Voor burgers komt dat neer op enkele tientjes. Voor boeren, die meer betalen naarmate ze meer hectare grond en sloten hebben, loopt die verhoging al gauw in de honderden euro's.

De agrarische fractie Ongebouwd in het waterschapsbestuur vindt dat onrechtvaardig. "Wij zullen dat nooit accepteren", zegt fractievoorzitter Angelique Pijnenburg uit Oosteind. "Wat hebben wij als boeren meer te maken met Chemie-Pack dan een burger die op drie hoog achter woont? Deze ramp was groter dan West-Brabant, zoals minister Opstelten heeft bevestigd. Het is heel cru als de Brabantse burgers, en vooral de boeren, ervoor opdraaien."

Dat vinden ook SP en GroenLinks. Tweede Kamerlid Paulus Jansen van de SP heeft een voorstel ingediend om te regelen dat risicovolle bedrijven beter verzekerd moeten zijn.

Even zien welke partij het hier niet mee eens is...

helemaal mee eens hier stemd heel eindhoven pvv
gr frans

Inderdaad had Jan na een grote overwinning kans om mee te regeren.
Maar dat werd door de andere partijen tegen gewerkt.
Net als Rutte dat nu met die "linkse" partijen tijdens de informatie geflikt heeft.
Hij wilde perse niet met links gaan regeren, en daarom liet hij dat mislukken.
Had Jan doorgegaan was het op precies dezelfde manier gegaan als nu.

Wat, links een slechte verliezer?
Die linkse partijen zijn nu oppositie partijen, en die moeten oppositie voeren.
Hetzelfde wat de VVD deed als zij oppositie partij was.
Moeten ze dan zeggen, we hebben verloren dus gaan we maar naar huis, flauwe kul dus!
Ze moeten echt niet zeggen, meneer Rutte zegt u maar wat u wil en wij zijn jaknikker.
Overigens heeft ook de VVD altijd in de eerste kamer tegen gestemd, als ze niet in de regering zat.

Laten we nu wel beschaafd blijven en niet mensen dood wensen, dat levert niets op.
Zelfs als Wilders de baas zou zijn, mag hij dat zelfs niet.
Hij zit nog altijd met wetten en de grondwet, maar het heeft ook weinig met beschaving te maken.
Ook het land uitzetten kan wettelijk gewoon niet.

Maar het wordt wel vermoeiend als de hele tijd feiten worden ontkend of weggeduwd.
Of dingen worden verkondigd die gewoon niet waar zijn.
Dan krijg je inderdaad eindeloze discussies.

Grtz.

Weet ik kill maar liet me even gaan het is nu de zoveelste keer puur omdat ze uit een land komt althans haar voorouders, waar zij tegen zijn, vandaar dat ik wat grof reageerde.....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan