Lichteffecten?

Gisteren al het aangeschafte materiaal weggehangen in de garage waar de disco vrijdag is, en tumme wat is het mooi!

Er hangen op dit moment 5 75 watt uv-lampen van Conrad, en 2 60cm tl, en 1.20 tl.

De wanden zijn bekleed met zwart plastic, en zilverfolie waar fluoresserende lak opgespoten is, aan het dak een grote discobol, laser en stroboscoop...

Gisteren alles eens getest met muziek, en den oudste Freggel kwam toevallig langs, en we stonden een meter van elkaar, maar we zagen elkaar door de rook niet staan, maar het lichteffect was erg mooi!

Toch leuk om hier mee bezig te zijn.

.....met het opbouwen van de disco.

Maar nu lees ik dat jij zwart plastic hebt.......

Euhh heb je nog meer of heb je een adres waar ik het kan halen?

Veel plezier!!!!!

Ik had nog een restant staan op een rol die hier gewoon te koop is bij een bedrijf dat in landbouw materiaal doet.

Maar ik heb niet genoeg en hier bij de BB ligt er ook in het schap.

Hoeveel heb je nodig?

Bij modelbouwwinkels is er ook genoeg donker plastic te krijgen en ook allerlei ander kleuren.
Een duur merk is Oracover maar je hebt ook goedkopere.

freggel1;223427 zei:
Ik had nog een restant staan op een rol die hier gewoon te koop is bij een bedrijf dat in landbouw materiaal doet.

Maar ik heb niet genoeg en hier bij de BB ligt er ook in het schap.

Hoeveel heb je nodig?

De boerenbond hebben wij helaas niet. Maar ik zal eens kijken of ik het online ergens kan vinden. Hoeveel dat ligt een beetje aan de prijs en de dikte. Het is eigenlijk voor de disco in het zwembad en als we dat een beetje donker kunnen krijgen is dat super leuk.

Nummer10, we gaan in dit geval even via pm verder!

Want hier is het gewoon op rol te koop, alleen ik weet niet hoeveel meter erop een rol zit, en wat het kost als ik of jij het zelf moet halen, en wellicht kan ik korting krijgen als ik het via een vriend van mij koop die het gewoon in zijn loods heeft staan.

Ik heb het over deze winkel

Ik zou zeggen doe gewoon een belletje. ;) En dan roggelen we het wiel...

Je kan het ook gewoon bij elke Welkoop kopen, zwart, wit of zelfs zwart en wit aan de andere zijde..
Heel handig om bepaalde schuurtjes te bekleden.. :biggrin:

Maar daar heb je dan weer ander licht bij nodig Henk. ;)

En de buren hebben niet geklaagd. :biggrin: :jow: ( we hadden hun netjes gewaarschuwd het weekend ervoor. )

Hier even wat resultaten:

Het voorbereidende werk...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qrBxmVtFSVA&feature=relmfu]discoparty - YouTube[/ame]

Met zijn allen in de Disco op vrijdagavond. :jow:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=kGRWuTCOdvg&feature=relmfu]Glow in the dark party. - YouTube[/ame]

En dan Zaterdag's nog met de kleinste kids, die niet naar bed wilden. :biggrin:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vuWgMFlQVE4&feature=plcp]Party op zaterdag - YouTube[/ame]

Beste nog leuk geworden die kleine mini-disco. En die brillen werkten ook echt goed met die blacklights.:biggrin:

Ziet er super uit!
Volgende keer huur ik jou in om de lichtshow te regelen!!

Wat schuift dat?

Hangslot, het was superleuk om dit een keer te doen, niet alleen de kids hebben genoten maar ook wij hebben op zaterdagavond de muziek lekker laten dreunen. :jow:

Buiten viel de regen met bakken uit de lucht, dus je moet iets dan. :potbier:

Prachtig freggel1, je bent zelf een ware ster!

Grtz.

Dat zag er goed uit freggel1.. Een compliment is hier wel op zijn plaats denk ik. :applaus:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan