Linux freaks, help !

Yep, ik had wat uitgeschakeld in die msec configuratie genaamd security.conf.
Probleem was dat msec dat ook weer fijn terug aanzette zodat het niet hielp.
Daarna heb ik me wat verdiept in de documentatie van msec en gewoon het securitylevel lager gezet en weer die dingen in de config uitgeschakeld.
Aangezien het securitylevel nu lager is, laat ie ook de config met rust en werkt de boel weer.

Welkom terug BiG-G
Fijne vakantie gehad ??
Originally posted by BiG_G
Jullie hebben me niet nodig????

nauw ... niet nodig een linux expert is altijd makkelijk .:biggrin:

p.s hep i de foto al van de BBQ ????

Nee, te laat, had je maar niet weg moeten gaan, nu hebben we je niet meer nodig. :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar fijn dat je terug bent, er komt geheid wel weer een nieuw probleem aanzetten waar we je weer goed gebruiken kunnen.:)

Ja... foto's zijn inmiddels geplaatst.

En, ik zie idd wel dat mijn hulp binnenkort gevraagd gaat worden aangezien men straks niets meer kan na de upgrade van SP2, en iedereen overstapt op het prachtige open besturingssysteem Linux.

;)

HAHAHA... ja was dat maar waar.
Als dat prachtige systeem nu eens eerst ging zorgen dat ze goede afspraken maakten met software-ontwikkelaars, zodat je er ook alles op kunt draaien wat je op windows kan draaien, zoals hoofdzakelijk games (en dan alle die uitkomen), dan praten we nog eens verder.:)

V.w.b. servergebeuren heeft linux in mijn ogen al lang gewonnen, maar voor de (met name eenvoudige) thuisgebruiker, nee, sorry.

Het blijft de eeuwige strijd van de giganten.

De enige reden waarom de spelen moeilijk op linux uitkomen /kunnen draaien is.... GELD!

G

(voor de rest doe ik alles op mijn pc-tje als op de gemiddelde windhoos bak)

Ja geld, dat klopt, maar ik vind het zo jammer, want linux is gewoon veel stabieler dan winflut.
Als dit er ook nog bij zat, dan kon linux veel groter groeien, dat zou ook in het belang zijn (lees: geld verdienen) van de softwaremakers.
Maarja, denkelijk blijft het bij hopen dat het zo ver ooit komt. Als je niets aan games doet, dan kun je evengoed (of misschien zelfs beter) linux draaien inderdaad.:)

BT, dat gaat helemaal goed komen...
Linux is aan het groeien. Meer dan ooit.

De gamemakers zijn zich daar ook bewust van.
En M$ is zichzelf weer in de vingers aan het snijden: Ze gaan een nieuwe Xbox maken, de oude spelletjes zullen alleen niet meer op de nieuwe draaien.
Dat doen sony en nintendo al jaren.... En men is het een beetje zat om steeds een nieuwe spelcomputer te kopen (wij hebben er ook al 6(!))
Daarnaast wil M$ spelletjes zelf gaan maken... Denk je nu echt dat EA en ID daar op zitten te wachten? ID maakt al voor linux, het is nu nog gewoon wachten op EA en de andere (wellicht wat kleinere spelbouwers).

De wereld waar het het hardst aan toe gaat is niet "IN het spel zelf!" maar de makers van het spel!!!!

;)

G

Nja, ik vermoed dat gezien de concurrentie en de nu al opkomende klachten, M$ zich nog wel gaat bedenken v.w.b. die backwards compatibility.

Maar het is toch al weer goed nieuws om te horen dat ID al games aan het maken is voor linux want ik zit hier dringend te wachten totdat ik eindelijk eens die winshit voorgoed goodbye kan zeggen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan