live concerten.....

Deze kun je wel raden denk ik zo.

ELO-Mr Blue Sky 

Hoe wijzig je de naam van de link??

Nou weet ik niet of je het kunt zien @Mr Blue Sky, maar je kunt in jou post klikken op verander, en dan zie je meteen wat ik nu voor jou gedaan heb. ;) 

Klikbaar linkje = [ url=( de link) ] en dan de naam hiertussen die je er aan wil geven, en dan [/url] 

Gewoon even proberen, met de optie bekijken en als het werkt dan pas verzenden. ;) 

Let wel even op de edittijd, je hebt maar 5 minuten om een post te veranderen! Daarna kan alleen ik of de beheerder dit. ;)

Dank je Freggel, learning all the time
Dus als ik het goed begrijp zo dus: Black-Pearl Jam

Om 't in stijl te houden :clown:

freggel1 zei:
[ url=https://youtu.be/gZsRVxHKUig?list=PLJNbijG2M7OzaERSRjrdqjbErsgwn9QK6 ]Faithless[/url] 

Gewoon even proberen, met de optie bekijken en als het werkt dan pas verzenden. ;) 

The proclaimers

Ben benieuwd wie deze groep nog kent of ooit hiervan gehoord heeft.

bizar goede act.
Ben al tijden op zoek nasr de best of album.

Heb het album "the best of the proclaimers" al gevonden en in bezit.

Er zitten mooie tussen, maar ik ben opzoek naar Guus Meeuwis, live met een zachte G....

Tot nu toe nog niets goeds gevonden, dus dan maar de top 1000 naar binnen slurpen. :jow: 

Maar de volgende die ga ik nou toch eens met 4K Videodownloader naar de Nas halen: Queen - Live at Wembley Stadium 1986 Full concert .

Homo's.... uhhhh..... ik bedoel Toppers

Jeempie, dat jij Queen nog niet hebt.
Da's inmiddels een klassieker, ruim 30 jaar oud!
Maar als je dan toch bezig bent, zoek dan gelijk naar: "Freddie Mercury tribute concert"; ook meer dan het luisteren waard.

Hoho, Queen heb ik allang, maar ik koos even voor de makkelijke weg, ff downloaden, ipv in de kast zoeken naar de dvd. :biggrin:

Een van mijn favorieten is dit concert, vooral in de auto, en dan het volume op 100!
Eros Ramazzotti Eros Roma 2004 Live
Tijdens het concert was antonella bucci een van de achtergrond zangeressen.
hier zingt ze beter dan de meester zelf, prachtig! :jow:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan