Locutus

L

Locutus of Borg

Search !

You don't need a Rat to see all of it !
It's a bit difficult to find, but it is out there !
Try P2P !

Resistance is Futile !

Is it something like this: Locutus 1 [FilesCenter][1].0c Secaremote
or Locutus 2 [FilesCenter][1].1 Servi. Or am i looking in the wrong direction??

Ach, kheb toch ff nix beters te doen ;)

wat zijn we helder vanavond !!!!

het lijkt inderdaat wel een puzzel !!

het is wel eens anders geweest op de ducksite,
daar kon men nog weleens nuttige informatie vinden,
maar tijden veranderen ...... helaas men spreekt nu in
een taal die ik niet meer begrijp nuis

Nuis, op dit board mag men ook in het Engels of Duits posten.

Alhoewel ik zelf heel erg sterk het vermoeden heb dat het hier om een na-aper gaat en niet om de echte Locutus of Borg die in Duitsland erg bekend is in de satscene, met name voor het schrijven en uitbrengen van de originele irdeto faq welke ik zelf later vertaald heb.

Persoonlijk vind ik het vrij flauw om een naam van een bekende over te nemen en te gaan gebruiken, zeker in eenzelfde scene, of betreffende moet dit niet geweten hebben natuurlijk.

bedankt voor de uitleg...
we zullen zien of er kommentaar van hem komt, gr nuis

Ik denk dat je nix mist nuis, heb wel wat file's gevonden met de naam locutus, maar die waren van vorig jaar. Zal wel weer nix zijn allemaal :o)

Een tijdje terug vroeg sathunter 10 iets over funkaart bagger, daar staat locutus ook al tussen, maar (twilight) ik zie dat ze nou verder zijn.....

Hehehehe,

Het begint al weer een beetje op Al Capones puzzel (deel 2?) te lijken, Cool!

En laat dat nou net mijn hobby zijn, puzzelen, daar kan ik mezelf uren mee bezig houden, leuk als al die blanco vlakjes stilletjes aan gevuld worden, ik voel me net robin hood?????????

Ik begin het verhaal al een beetje te snappen, maar mijn spaans is niet erg best, maar waarom hebben ze nog steeds een pic2 kaart nodig???

Er staat dat de deco werkt met een emu, en een paar regels verder staat er iets over remote code's...

Ga nog even verder puzzelen, met de online translator komen we toch weer iets verder...hehehe

http://www.worldlingo.com/products_services/worldlingo_translator.html

GR Fred.

Sistemas reconocidos:

SECA, Nagravision, Cryptoworks, Skycrypt, Icecrypt, PowerVu, Irdeto, Viacccess, TpsCrypt, Conax y Videoguard.

2004 jaar van de (Rat?) sat.....hehehehe

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan