Locutus

Dit was ook een leuk puzzeltje, ik ben alleen het vertaalprogramma kwijt waarmee ik dit had ontcijferd, en dat vindt ik wel jammer want hetgeen(een format c: tussendoor) wat daar uit kwam, daar had ik graag eens mee verder gepuzzeld.

Locutus werkt altijd al met de pic2, de zilverkaart dus, dit is gewoon een variant op het multicam systeem en helemaal niks nieuws aan.

Maar mocht het zo zijn dat er toch iets nieuws over te lezen zou zijn in het Spaans dan gaarne een werkende link zodat ik dat ff kan doorlezen, Spaans is geen probleem voor mij.

Gr. Lagos

We zijn nog laat op Fred !

Bedankt voor de link maar niks nieuws in deze firmware, multicam zoals de Flip en pioneer maar dan geen AU op Nagra.

Ik duik maar eens in bed en zo als jij al zij: morgen weer een dag.

Gr. Lagos

Hetgeen wat ik vind gaat eigenlijk meer over het nagra systeem,geen seca 2 dus,of ik moet mij vergissen natuurlijk.
Wat ik wel gevonden heb is het eigenlijke kerstkado,maar dit is geen kaartfile,het is zeg maar wel een firmware,helaas alleen niet voor mijn box,maar het heeft wel de naam,waar de dialersites mee weggelopen zijn,maar dit is zeer zeker geen dialer.AVALON

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan