Makita frees 18v

Gebruik het niet iedere dag alles daar is het ook teveel voor
Maar de accu boor bv wel minof meer elke dag en dan kijk ik niet naar de schroef grote of boor grote.
Dus professioneel ach.. ala je giga uit de handen gelopen hobby professioneel noemt wel lol.
Simpel voorbeeldje
Heb laatst de zaagtafel kunnen vervangen door een ander maar das dan wel een harwi met rol tafel en blad van 40 doorsnee.
Deze gaat wel door waar de vorige nog wel eens door de knieën ging.
Komt er in het kort op neer dat als ik aan de klus ben het ook gelijk echt moet werken
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Zal @janblues eerst ff meenemen naar een beurs
Kan hij alvast aan gereedschap snuffelen lol
 
maar das dan wel een harwi
Dat merk kende ik nog niet, maar ik zie nu (dankzij ome Google) dat dat een Nederlands merk is. Serieus spul ook aan hun assortiment te zien.
 
Wil net op 3x 16 ampere...
Dat heeft dan iets meer power dan mijn HiKoki tafelzaag :biggrin2:
Voor mij is het meestal voor wat lichter werk. Langere stukken plaatmateriaal zaag ik meestal met de invalzaag.
 
Ik zie steeds meer Milwaukee gereedschap bij de aannemers.
Dit heeft te maken met de goede prijs en garantie.
Dus mocht je opzoek gaan naar een bovenfrees kijk hier ook even naar.
 
Milwaukee heeft ook leuk spul. Zelf heb ik daarvan een multitool en een stiftfrees, beide 18 volt. De multitool is behoorlijk krachtig en heef ook een automatische stand (met lage toeren beginnen en eenmaal in het materiaal op hoge snelheid door gaan).
Sinds de aanschaf van mijn Festool multitool gebruik ik de Milwaukee niet zo heel vaak meer.
 
Ik denk dat de meeste goede merken niet voor elkaar onderdoen.
Maar festool ja daar wordt je oud mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Ik ben vooral fan van de ergonomie van Festool. Het ligt allemaal net iets beter in de hand dan bij veel andere merken. Soms zitten de handigheidjes in de kleinste details. Nadeel is dan weer het bijbehorende prijskaartje. Mafell is ook zo'n merk, maar daar heb ik maar 1 apparaat van.
 
Mijn zoon heeft ook een kleine schroefmachine van festool super licht een heel verschil met mijn makita.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Zelf heb ik de Makita DDF484 en de Festool TPC 18/4. De Makita gebruik ik als reserve accuboormachine, de Festool voor dagelijks gebruik. Het zijn beide goede apparaten, zeker als je prijs/kwaliteit erbij pakt.
Voor het kleine werk in beperkte ruimtes wil ik de Bosch GRS 12V-15 FC soms erbij pakken, lekker klein en licht.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan