mastera 2/fun 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Hummaxboy
Hangt er vanaf wat je op die fun 6 kaart schrijft ,als je daar een gewone fun file opzet is er geen probleem,maar als je beweert een file voor de matrix daar op te zetten en die dan ook nog werkend krijgt in de Matrix ,dan kan ik je wel zeggen dat dit onmogelijk is.

@ starview

Zou je dan ook even precies willen uitleggen waarom dit volgens jouw niet zou kunnen?
En dan bedoel ik wel te technische reden, niet je eigen ervaring.

De beste ervaring is die uit eigen gebruik ,maar kan je wel vertellen dat een program zoals Masterbuner die kaart wel aan kan, maar de Mastera kan de grootte van die nieuwe chip niet aan.

Daarom zegt Masterbuner dat de kaart goed is geschreven en dat is ook zo, maar er ontbreekt een gedeelte dat de Mastera niet kon schrijven.

De Flach file word als laatste geschreven en die staat er dus niet op ,daarom zal de Matrix die de flach als eerste schrijft hem ook weigeren.

@ starview

Wellicht een probleem die jouw Mastera heeft, maar deze hier en zoals je kunt lezen die van Rinaldo en erwin13 doen het ook goed.

Buiten U zelf verteld niemand wat hij op die kaart schrijft ,en ja hoor op die kaart kan je best een gewone fun file zetten,maar als je over een Matrix Reload file gesplit voor twee fun 6 kaarten spreekt kun je het vergeten.
Ik ben hier in de mogelijkheid om meerdere schrijvers te testen en geloof mij ik heb nog geen Mastera deze file zo zien schrijven dat hij bruikbaar is in de Matrix.
Sorry maar ik ga hier nu stoppen met deze discussie,want zo kunnen wij nog dagen doorgaan.

Helemaal mee eens, doorgaan heeft geen zin.

Wel ben ik blij dat er tenminste nog gewoon gediscuseerd kan worden. Geen gevloek en gescheld, maar gewoon een discussie zoals het hoort.

Nou, ik heb nog wel een rvaag aan de matrix module bezitters: kun je die originele UCAS 3.0 er eventueel weer op zetten?

Ik heb zo'n ding met een laptop naat mr1.055 geprogd gekregen (na wat zoekwerk en wat dll's vervangen) dat lukte.

Toen had ik ergens een ucas3.0 update file en daarna was het moduul dood. Gelukkig heb ik iemand gevonden met zo'n ding die er rechtstreeks in kan schrijven, duurt lang maar dan is ie weer heel.

Bij die MR versie krijgt een officiele kaart geen update schijnt het.
Stel dat je dus zo'n module hebt en je wilt dan later een abo nemen dan heb je een probleem.

Originally posted by Satslope
Nou, ik heb nog wel een rvaag aan de matrix module bezitters: kun je die originele UCAS 3.0 er eventueel weer op zetten?

Ik heb zo'n ding met een laptop naat mr1.055 geprogd gekregen (na wat zoekwerk en wat dll's vervangen) dat lukte.

Toen had ik ergens een ucas3.0 update file en daarna was het moduul dood. Gelukkig heb ik iemand gevonden met zo'n ding die er rechtstreeks in kan schrijven, duurt lang maar dan is ie weer heel.

Bij die MR versie krijgt een officiele kaart geen update schijnt het.
Stel dat je dus zo'n module hebt en je wilt dan later een abo nemen dan heb je een probleem.

Met een CAS interface kan je iedere versie weer in de matrix proggen en zelf de Matrix omproggen naar een Magic Module.
Je moet dus even een CAS interface aanschaffen die dingen worden nu veelvuldig 2e hands aangeboden omdat er telkens een nieuwe versie van verschijnt.

Veel succes.

CAS interface beste oplossing voor
en over de mastera @starview dat klopt
gebruik daar voor de prussian galaxy is een goede kwaliteit
en dat kan met de mastera:biggrin: :biggrin:
grtz roufa!

Ieder moet doen, wat hem goed dunkt, maar ik kan je vertellen dat ik met 3 verschillende mastera,s 4 GEEN goed werkend fun 6 kaartje heb kunnen schrijven. Met de infinity ging dit in 1 keer wel goed. Dus starvieuw heb helemaal gelijk. Maar dit ter info

juist ik heb het gisteren ook 8 keer geprobeerd maar krijg steeds de melding invalid card please extract ,dus het gaat niet met mastera 4 die file van mr 107 ..dit kan ik met zekerheid zeggen ...

Hier geen probleem, programmeer de fun 6 gewoon met m'n Mastera II.
Brand ze gewoon met Cardwriter 2.
Mijn fun kaarten zijn alleenmaar fun 6, heb geen andere funkaarten meer.

@Big-Henk
Dat klopt voor de gewone 6/1 files, maar niet met de files die wij er willen op schrijven voor de Matrix Reload cam.

Wel eerst je kaartje goed leeg maken
En dan werkt het echt wel met een mastera

Originally posted by starview
@Big-Henk
Dat klopt voor de gewone 6/1 files, maar niet met de files die wij er willen op schrijven voor de Matrix Reload cam.

Ok, kan zijn, maar de vraag was:
------------------------------------------
Quote: paullus:
--------------------
mastera 2/fun 6

is het mogelijk om met een mastera2 gewoon een fun 6
tebakken want ik krijg het niet voor mekaar.
-------------------------------------------

En er werd hier en daar geroepen dat dit niet kan en dat kan dus wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan