Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Neen aangezien dat niet als 1 bedrag afgerekend wordt. Zoals ik al schreef wordt dat gegeven in de vorm van belastingverlaging op de energiebelasting.Die €400,- zie ik ook nergens terug op mijn eindafrekening
nog wel...Ik ben van de ene kant blij dat ik veel van ons inkomen in ons huis gestoken heb, en daar haal ik nu gelukkig het voordeel van.
het is en blijft een ellende..Waardoor we opnieuw net buiten de boot vallen voor andere regelingen.
V.w.b. die 800 euro gaat het denkelijk kantje boord worden.
Dat ben ik met je eens. Maar er zal toch ergens een grens getrokken moeten worden op een bepaalde euro, zou niet weten hoe je het anders zou moeten doen. Maar die grens waardoor men er buiten valt mag best wel iets hoger zijn.punt 2 waar ik me aan erger is dat als iemand net een euro op papier teveel heeft valt ie overal buiten en kan dus voor alles de volle mep gaan betalen en houd dus per saldo onder de streep minder over.
kwestie door rekenenzou niet weten hoe je het anders zou moeten doen.
Dat is niet te doen, want iedereen heeft andere uitgaven al dan niet vast, dan zou je dat per huishouden moeten gaan bekijken en dat is voor een overheid niet te doen.meer onder de streep?
|