Microsoft wacht een nieuwe krachtproef. met windows 7.

Big-Henk is vroeg opgestaan :)

Ik heb hier eerlijk gezegt wel aan gedacht maar omdat bij de meeste installaties, na het kiezen van de partitie, je ook de vraag krijgt of je deze wilt formateren ga je door.
Tevens heb ik enige angst, nu er op de tweede partitie van die schijf data staat die ik niet kwijt wil, dat windows alles anders gaat indelen.
Maar ik gooi alles wel naar een tweede schijf en zal die partitie eens wissen en formateren. Maar na een tweede installatie loopt W7 vreemd genoeg wel anders dan bij een eerste installatie dat is mij nu wel duidelijk.

Bedankt Big-Henk.

Dit ook nog even, gebruik niet het General-CleanTooltje van Nero in Windows 7 want dit verwijdert meer dan je wenst te verwijderen. :(

Bij mij zijn dus in de optie 'programma verwijderen of wijzigen' alle geinstalleerde programa's ook weg. Er valt dus niks meer te wijderen en vele icoontjes zijn ook weg maar het progje werkt nog wel. Maar zo wordt Windows 7 wel helemaal uitgekleed. Windows 7 Lijkt nu wel een beetje op Patricia Paay. :)

Big-Henk;205935 zei:
De partitie verwijderen en weer een nieuwe aanmaken en die formatteren.
Je bent bij verwijderen van een partitie sowieso alle gegevens kwijt, dus ook die mappen.

Deze oplossing heeft gewerkt, wederom een schone installatie en laat ik nu zijn vergeten om de fotos van Patricia Paay te saven. :(

Bedankt Big_Henk.

parabolica;205943 zei:
laat ik nu zijn vergeten om de fotos van Patricia Paay te saven. :(

Dan liep je pc zeker ook heel traag toen de er nog op stonden? :biggrin:

parabolica;205943 zei:
Bedankt Big_Henk.

Graag gedaan.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan