Misschien toch even oppassen met de zelf test

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
358
Punten
83
Leeftijd
72
Als je even wat langer wacht komt er toch een vaag streepje.
Mijn dochter had dat vrijdag en bij de rest gebeurd het nu ook.
Ze heeft zich nu bij de ggd laten testen.
Misschien loos alarm maar goed kijken kan geen kwaad.

ow leuk als dat bij de ggd loos alarm is
op dit moment is onze zoon aan het testen ook vaag streepje
we gaan het meemaken

ow leuk als dat bij de ggd loos alarm is

Dat is nog niet zeker sat-ed want de ggd uitslag moet nog komen.
Maar ik wil liever niet dat ik iemand wat aanpoot.

Mijn vrouw heeft haar ook maar voor de zekerheid getest want er was vrijdag nog wel contact geweest. Maar ook na ruim een half uur 1 streep bij C.

wij zitten ook ff in lock
maar weet wel wat ik ga doen als de pcr negatief is

Nou????:oops:

dan ga ik een zelf test doen zonder die stok in de neus/keel kijken of ik dan ook na een half uur een streep krijg.
krijg ik die dan ook dan donder ik die hele zooi aan de kant

Wat te denken dan:

- Zelftest positief
- GGD negatief
- zelftest positief
- afspraak GGD van te voren zelftest positief
- GGD uitslag negatief
- Zelftest na thuiskomst van GGD test - positief.

Gevolg, alle zelftesten weggeflikkerd en laten ons alleen nog testen bij serieuze klachten

zoiets idd

Zijn alle zelf testen van de zelfde producent?
Wij hebben flowflex.

heb hier healgen

Er staat toch ook bij maximaal een kwartier wachten, dus na die tijd kijken moet je ook niet meer doen lijkt me.

Bij kleinzoon idem. Eerst na kwartier negatief, na half uur vaag streepje. Op naar GGD. Uitslag positief. Manneke helemaal in paniek . Omikron is schijnbaar te zwak voor de zelftesten. Dus half uurtje wachten ipv kwartier lijkt mij verstandig. Waarom zou dat streepje niet verkleuren na 1 kwartier en bij menigeen na een half uur wel.
Zijn mi geen smart meters.
Overigens bij mijn dochter en partner (onderwijzers) en andere 2 kinderen na een half uur geen streepje en de test bij de GGD negatief.

Laatst bewerkt:
na half uur vaag streepje
Dat is ook langer dan een kwartier. Dat staat er niet voor niets bij he. Zal best dat er bij menigeen wel iets komt en bij andere niet, zou me niet verbazen als er dan misschien bij sommigen een lichte verkoudheid gedetecteerd wordt.
Er zit een bepaalde werkzame stof in die misschien toch na langere tijd te indringend gaat werken.
Als je thee te lang laat trekken wordt ie ook te sterk, iets die die vorm misschien? Ik ben geen chemicus.

Had hem nog even laten liggen.
Na 9 uur 1 streepje.
Mijn dochter was bij de ggd negatief.

Hier hetzelfde verhaal.. Ik had klachten, zelftest gedaan en was negatief.. Na een paar uur keek ik nog eens en warempel, een streepje extra!
"Joepie" dacht ik, eindelijk een QR code.. Dus naar de GGD.. Negatief... gretverdrrrie..
Daarvoor tussen mensen gezeten die achteraf corona bleken te hebben, dus ik meende het ook te hebben. Hoofdpijn, loopneus, hoesten.. Maar helaas..
Het lukt gewoon niet om een positieve coronauitslag te krijgen... (zelfs gezoend met mijn positief bevonden vriendin..)

Het lukt gewoon niet om een positieve coronauitslag te krijgen... (zelfs gezoend met mijn positief bevonden vriendin..)
Tja je kunt niet alles hebben he... verschil moet er zijn. Covid is voorbehouden voor die wat er in geloven. :biggrin: :biggrin:

"Joepie" dacht ik, eindelijk een QR code
dan moet je heel rap ook nog handelen want die is maar 180 dagen geldig
op dit moment nog.
maare
vage streepjes kan dus wel positief pcr zijn
bingo hier

Beterschap sad-ed.
Hoest even flink met een groene er bij en stop dat in een invelop.
Stuur dat naar Dr.Z misschien heeft hij eindelijk geluk.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan