Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Clinitest Rapid van SiemensZijn alle zelf testen van de zelfde producent?
Wij hebben flowflex.
Ja, schandalig dat men na 180 dagen weer een gezondheidsgevaar is voor de samenleving. 179 dagen kan nog, maar een dag later.....!dan moet je heel rap ook nog handelen want die is maar 180 dagen geldig
Sterkte! Rustig dagje gehad?zoon is er vrij normaal onder 1x koppijn en tot nu toe is dat het
zelf en moeders geen last.
alle visite maar geïnformeerd rustig dagje vandaag
heb ik sinds 2004 al niet meerGeen baas meer die aan je kop zeurt
die moet je af en toe een beetje laten vieren .. fleuren ze van opAlleen de baasin wel natuurlijk
Even terug zetten in de stoel kan ook.die moet je af en toe een beetje laten vieren .. fleuren ze van op
straks klacht aan je broek "vrouw onvriendelijk"Even terug zetten in de stoel kan ook.
Het aanrecht heeft ze niet meer alleen.
straks klacht aan je broek "vrouw onvriendelijk"
u is vrijgezellig?Kom maar op wijven, ik neem die klacht wel aan.
straks komt de vrouw terug met de vraag "wat denk je er zelf van?" en dan ben je de pineutIk dacht dat ik het zo netjes had geschreven.
Ik ben vrij gezellig in de omgang maar wel getrouwd en mijn vrouw vind dat ook niet erg dat ik dat zeg, we zijn dik 32 jaar getrouwd.u is vrijgezellig?