Mmmmmmmm...wat lekker!!!!!!!!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Sommige vinden het stinken,,,,

Maar wat is de geur toch weer lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :bier:

Houtskool.....

Vlees.....

Vis......

Wijntje....

Biertje......

jammie....

BBQ-time!!!

Dat het nog lang zulk weer mag blijven.

Ik was ongeveer zoiets aan het doen maar dan niet in een bak met vlees maar in een metalen ton en met hout, daar kwam ook rook vanaf, iets meer dan wenselijk was... althans volgens sommige buren.:biggrin::biggrin::biggrin:

BT gooi de beentjes van de kip en ander vlees maar in de tuin van die buren , dan hebben ze er ook wat aan :biggrin:

Zo gauw ik weer eens kip en ander vlees ga bbq'en zal ik er aan denken. Gisteren wilde ik al een stuk verbrand hout overgooien maar daar waren ze minder blij mee dus heb ik dat maar niet gedaan.:biggrin:

Wespennesten moet je toch ook uitroken?... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Klopt, maar het scheen met mijn buren niet te helpen, ze zijn er nog steeds dus moet ik iets anders bedenken.:):biggrin:

Ik ben een beetje milleu bewuster en heb het vuurtje stoken over gegeven. want ze vlogen hier regematig met een heli van de milleupolitie die kwamen op rook signalen af.

Vooral auto banden rookten nog al.en heb een er een schurft aan om de schatkist te spekken i.v.m boetes.

Voor de buren heb ik een milleu bewuste middel. nl. men neme een ton met 50 liter water daar doet men brandnetels op en laat dit ongeveer 14 dagen trekken met een deksel erop en om de 3 dagen ff roeren. na 14 dagen gebruiksklaar.

Dit in een spuit of bloemen gieter verspreiden bij erf afscheiding. en het werkt als bemesting voor ongedierte zelf dieren op twee benen.en het is volkomen ongevaarlijk en zonder rook. maar wel een enorme muuuuuurem.

Zorg wel dat de wind aflandig is dus niet naar je eigen domein.

mvg/sth.

Oh, mag je geen hout meer stoken dan in een vuurton in je eigen tuin? Ik wist niet dat dit tegenwoordig verboden was, het is immers geen afval maar alleen hout, dus waren wat takken (zonder bladeren) en wat plankjes.

Ja dat mag nog wel maar dan wel zonder (die plankjes) zonder ene coating. maar in deze dure tijden van gas. bewaar ik dat voor de winter.dat scheelt mij al gauw zo.n 400 kuub heb dan keuken en kamer warm. ongeveer 65 m2 2.70 hoog.in de slaapkamer maakt de vrouw het lekker warm.

Vroeger branden we alles op achter in de tuin en dat kwam in een as gat maar tegenwoordig kom je om in het afval. het meenst verpakking materiaal die je nu vanaf een paar dagen ook nog eens moet betalen.

Zomers branden is zo warm man pfff.dan zit je s.avonds met een brandnetel hoofd en stinkt er ook nog eens na.

vg.sth.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan