Moederbord overleden?

Mijn nieuwe systeem is een Sempron 2600 64bits met 1 Gb geheugen
En jij vraagt of -ik- me nog goed voel? Weet je wel wat dat voor prestatieverbetering is, zo'n cpu als jij hebt met 1 gig geheugen, tegenover een 333mhz board met een 2000+ erop en 512 mb geheugen? LoL.:biggrin:

En dan ook nog durven beweren dat er maar 10% gebruikt word terwijl aan de andere kant meen ik toch al eens geluiden gevallen zijn over 99% cpu gebruik vanwege die Azureus.:)

Anyway, gewoon sneller, dan starten programma's weer sneller, dan kunnen we straks weer nieuwere games spreken want er beginnen nu games op de markt te komen die mijn systeem als minimum vereiste hebben. Nu volg ik niet gelijk de games wereld, maar als ik spreek over "in de loop van volgend jaar" dan zal dat eerder tegen het einde dan tegen het begin van volgend jaar zijn.
Dus rond oktober/november. ALS het al gebeurd want het hangt af van hoe ik zelf vind dat mijn systeem dan funktioneert anders word het met een jaar uitgesteld.
Daarnaast is het ook wel fijn bij het converteren van bijv. dvd's en mpg's als je wat meer vermogen hebt.:)

99%cpu belasting door azureus was mijn oude systeem: P2 350......

(Kijk, dat zijn prestatie verbeteringen!)

G

Whahahahaha

Phuuuuu dat is zeker een pretatie verbetering als ik het zo noemen mag van een daf 33 naar een Toyota Avensis.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan